Smile

Va trebui, o dată și o dată, să mă învăț. Să tac și să înghit. Să nu mă mai răzvrătesc pentru că, la naiba, nu am obținut decât neplăceri. Din cauză că sunt eu. Din cauză că vorbesc „pe față”, din cauză că mi s-a luat de prefăcătorii, zâmbete pictate și cuvinte jucate prea mult.

Dar am decis – și mă voi ține de cuvânt, pentru că se găsește mereu câte cineva care să îmi amintească urmările altei modalități – să tac, să mă îngrijesc de mine și să îmi urmez drumul. Care e acela, încă nu știu. Dar îl aflu.

Da, sunt supărată. Sau nu supărată, ci dezamăgită. Dar îmi trece. Nu am altă opțiune.

Smile – în curând…

Să fie vinovat și Bacovia, cu plumbul lui cu tot?

Dormeau adânc sicriele de plumb,
Si flori de plumb si funerar vestmint –
Stam singur în cavou… si era vint…
Si scirtiiau coroanele de plumb.

Dormea întors amorul meu de plumb
Pe flori de plumb, si-am inceput să-l strig –
Stam singur lângă mort… si era frig…
Si-i atirnau aripile de plumb.

PS: Imi cer scuze că melodia nu se poate viziona decât pe youtube.

17 păreri la “Smile

  1. Hmm…e adevarat ca diplomatia nu a stricat niciodata, dar e bine sa tii intotdeauna la principiile tale. Sa nu faci rabat.
    Capul sus si zambetul larg 🙂

    P.S.: Am inceput cu alecu russo: scrieri alese 🙂

  2. poate nu de fiecare data e mai bn sa taci si sa inghiti..cu toate ca parerile fiecaruia sunt diferite asta nu inseamna sa nu ti-o mai spui pe a ta pentru a nu supara pe altii! 🙂

  3. Poate ca esti o idee cam prea taioasa atunci când iti afirmi punctul de vedere. N-ar fi rau ca, in locul tonului probabil cam razboinic, sa incerci o ironie pe un ton calm. In orice caz, a tacea in orice conditii nu e chiar o solutie geniala.

    Probabil ca oamenii cu care intri in contact te considera inca prea mica. Dar lasa ca o sa cresti tu mare….

  4. Si mie mi-e tare greu sa ma abtin sa nu replic dur si taios. Cu timpul m-am mai temperat… dar mai am mult de lucrat, recunosc. 😦 Habar nu am, cred ca tonul face muzica pana la urma…

  5. @ Nice, multumesc 🙂

    @ Ada, depinde de ironie. ‘A fi ironic’ si ‘a fi obraznic’ sunt doua lucruri diferite. Stii ca ti-ai atins scopul cu ironia atunci când preopinentul ramâne masca si nu poate raspunde nici macar cu „ia vezi cum vorbesti, mai copilo!” 🙂 . Stii cine e ironic? Baietasul ala din „Doi barbati si jumatate”.

    • hihi 🙂
      Da, ai dreptate, doar că unii, ajungând la faptul că nu pot reacționa, tot pe mine mă învinovățesc. În fine, ideea era că nu reacționez obraznic, și tot tupeistă și nerușinată sunt numită. Așa că…

Lasă un comentariu

