In and out

Știu, așteptați informații 😀 Ete, na, că nu le dau acum 😆

Am fost la interviu. Eu m-am simțit super, asta după ce mi-a trecut răul de mașină și tremuratul genunchilor. Oamenii au fost drăguți, parcă îi cunoșteam deja. Nu am fost acceptată pentru bursă, gata, v-am spus. Dar e ok. M-am simțit bine, nu am nicio urmă de regret. Pentru că nu sunt genul care face planuri dinainte. Nu vreau să fiu dezamăgită, așa că iau lucrurile cum le primesc. Ceea ce, deși m-au criticat câțiva, e bine pentru mine.

Așa că, dragii mei, mai stau pe aici, vă mai aburesc cu ale mele 🙂 Se pare că scriitorii sunt considerați introvertiți 😀 No problem, dacă sunt lăsată să scriu cele mai tari cărți din istorie 😆

Pupici!


21 de păreri la “In and out

  1. Dar ai încercat, ai trecut de prima oară.
    Încearcă să cauți și să te înscrii la alte burse. Interviu cu interviu, o să treacă și emoția… și cine știe, poate dai de o șansă mai bună. 🙂

  2. NU e o caracteristica strict a scriitorilot dar in general daca esti introvertit nu ti se ofera nici un job…cum patesc eu de exemplu. Mi se pare ca ratez orice am oportunitatea :)) .
    Asta e, posibil sa le multumesti peste ani buni cand o sa-ti iei premiul pt. best-seller :)).

  3. Pingback: …A cadea si a te ridica… « Rokssana's Blog

    • de acord! 😀
      poate nu asta era (in tocmai) ceva suficient de bun pt tine, (poate) meriti mai mult de atat…si nu-ti cere decat sa astepti si sa mergi mai departe.
      oricum, ma bucur pt tine chiar si asa! ai ajuns undeva unde unii nici nu se gandeau, iar capacitatea ta … e inca in dezvoltare.
      esti pe drumul cel bun, tine-o tot asa si mult succes in tot ce faci!
      Weekend placut!

  4. Buna, Ada! Mult curaj si mii de zambete….hai sa facem un pact: tu scrii cele mai bune carti din istorie iar eu scriu istoria cartilor tale 😀 ce zici? 😉

  5. Pingback: Pe calea dudelor… « Marin Toma's Blog

  6. A fost o prima experienta, banuiesc ca nu te vei opri aici, vei mai aplica si pentru alte burse. Daca nu s-a intamplat acum, inseamna ca nu erai cu adevarat pregatita pentru un nou inceput. Vor mai fi ocazii, iar eu iti doresc succes de pe acum. Hug. 🙂

Lasă un comentariu

