Islanda din gheață și cenușă

În final, de când așteptam 🙂

Expoziția „Islanda în gheață și cenușă”, de care vă vorbisem acum o lună, s-a mutat la Curtea de Argeș.

Muzeul Municipal Curtea de Argeș, marți, 22 martie 2011, ora 15.00

Eu voi fi siiigur acolo, pentru că am promis fotografului meu și pentru că e o expoziție care merită văzută. Am prins din culise puțin și vă asigur 🙂

Așa că, Ducu Gheorghiescu și Adi Smădu așteaptă cu fotografii și un filmuleț 😆  – pe care, fie vorba, eu l-am văzut și e absolut superb! – care ne vor trimite măcar puțin prin țara de gheață și cenușă.

așteptăm!

Dintr-un motiv acceptat sau nu mă simt implicată 🙂 Mă bag și eu în seamă, deh 😀

5 păreri la “Islanda din gheață și cenușă

  1. Pingback: Tot despre blog si blogging | Wish of Love. Summer Love

Lasă un comentariu

