Instabilitate

Încerc să nu mă cobor la mintea altora, să nu mai judec. Dar, până la urmă, nu asta trebuie să fac acum? 🙂 Să observ, să compar, să aleg. Unii oameni sunt prea răi pentru mine… Asta e clar. Dar unii sunt în extrema cealaltă, prea buni, și mă supără iar. Am impresia că nu merit cuvintele, atenția și implicarea unei persoane căreia nu-i pot da toate astea înapoi și încă ceva pe deasupra. Dar nu pot lupta cu mine – am făcut-o pentru vreo lună și eram epuizată, atât fizic cât și mental. Acum mă simt bine.

Soare, soare, soare. Deși îmi spunea cineva că, de fapt, nu mi-e dor de primăvară, ci de ideea de primăvară, eu țin să o contrazic puțin. Cotidianul, cadrul neschimbat mă plictisesc. De aceea fac mereu mici schimbări și prin cameră. Ori schimb biroul cu al sorumii, ori mai pun o poză sau o pictură pe perete, ori găsesc eu altceva. Schimb des tonul de apel, imaginea de fundal la telefon și PC, cerceii și alte accesorii. Am stabilitate însă în păreri, certitudini, nelămuriri…

Alternez cărțile „noi” cu cele „vechi”, muzica rock cu cea clasică, culorile luminoase cu cele triste. Textele „supărate” cu cele îndrăgostite. Prinsă între extreme, așa cum mă descriam într-un timp. Cine a stat destul timp cu sau lângă mine a văzut asta.

„Ești ciudată!”
„Dar de ce?”

”Așa, ca să-mi placi mie.”

E oficial deci, sunt ciudată 😆 Nu că nu mi se spusese până în acest moment.

Mă întreb dacă El vorbește cu mine doar pentru că nu are altă ocupație în fiecare seară sau pentru că se simte într-adevăr bine vorbind cu mine, și nu cu altcineva. Nu, nu sunt posesivă sau ceva asemănător – i-am mai spus-o. Geloasă, da, dar nu am motiv acum. Acum sunt curioasă. Oh, sper să nu se supere. Nu asta vreau. Știu doar câte discuții serioase am avut din prima săptămână. Încerca să afle ce gândesc sau să mă facă pe mine să înțeleg ce gândesc, ce vreau. Și am înțeles. Nu, nu știu dacă sunt îndrăgostită. Încă… Nu pot promite nimic, și nici el. Așa că vorbim 🙂 Până când se va convinge că „faima” nu mă va face să-l uit. Până când ajung la facultate. hihi 🙂

Da, acum aberez total. Dar vorbesc cât de serios se poate, primăvara care promite că vine mă încântă așa de mult! Va trebui să îmi încarc telefonul cu melodii, căci de luni merg pe jos spre școală. Era nevoie să scap de mașina de dimineață….

Vă salut cu veselie pe toți! Uite că, până una alta, lucrurile chiar se rezolvă. 🙂


21 de păreri la “Instabilitate

  1. Hey 😀 nu stiu daca stabilitatea se confunda cu monotonia si instabilitatea cu dorinta de a cunoaste cat mai multe….de fapt stiu, asa este…

    Daca ai fi scris despre stabilitate, m-as fi ingrijorat 😀 De cele mai multe ori cand ti se spune ca esti ciudata, conotatia e pozitiva, deci poti sta linistita :))))

    Mult succes la scoala luni (eu urasc ziua de luni)!

  2. hmmm… 😕
    esti… asa cum esti, pt ca esti TU!!! iar cei care te plac, te plac asa cum esti! 😉
    cat despre alternanta extremelor… 😀 cunosc (vorbesc de mine) daca nu am avea parte de momente diverse, ne-am cam plictisi…

    O duminica frumoasa!! :*

  3. Primvara e anotimpul iubirii, al schimbarilor, al aventurii. Hai s-o traim la maxim!
    Lupta te oboseste, stiu cum e, dar inima dicteaza intotdeauna. 🙂 😦

  4. Hey atata timp cat nu ai chef sa muti locuinta cu totul sau sa iti schimbi parti ale corpului cu ale altcuiva, nu e nimic periculos. e doar un pic de chef de viata la inceput de primavara.

Lasă un comentariu

