Terminat.

Am terminat de transferat contactele în lista noii adrese de mess/mail. Adresa o aveți la „Contact” pentru mail.

Mă simt mai bine decât la începutul săptămânii. M-am relaxat puțin deși ideea că e inutil persistă ca o durere sâcâitoare de măsea (coșmarul meu). Scurte momente comice mă bine-dispun. Mulțumiri pentru sponsorizarea afectivă: Ancu, Ancutza și James – geografii de serviciu.


Vă las cu atât. Mi-e somn. A, da, și textul de mai jos.

Noapte bună!


12 păreri la “Terminat.

  1. m-a innebunit geografia…..si noaptea visez statele si capitalele…ma bucur k te mai fac sa razi :*…mereu cand ai nevoie de o portie de ras apeleaza la mn

Lasă un comentariu

