Constatări de miez de noapte

Am fost la un spectacol. Relaxant, admit, dar a durat prea mult. 3 ore de stat pe un scaun de sală, în semi-întuneric, au fost obositoare. A, da, Victor Socaciu și încă vreo doi ale căror nume nu mi le amintesc acum. Nimic deosebit, dar fusesem invitată și am zis că va fi bine. Dar sunt obosită și agitată. Nu vreau să vă las tocmai în momentele de dinaintea „gloriei” 😆 așa că vă spun pe scurt. Probabil zilele viitoare voi reuși să scriu un text… vai câte idei am.

Vreau să învăț la unele materii să nu rămân prea în urmă. E greu, cel puțin la latină – aștept replica 😆

Am găsit un concurs pentru o bursă în străinătate pentru clasele XI și XII. Unul dintre profesori și diriginta s-au oferit să mă ajute. Dar trebuie să fac totul până miercuri. Așa că… Nu știu sigur cum vor decurge următoarele cinci zile.

A plecat cineva din viața mea exact așa cum a intrat, fugar și ca un străin. Și am reușit să mă simt tot eu vinovată de felul în care am tratat respectiva persoană.

Am un somn în mine – nu, nu peștele – de nu se poate. Încerc să citesc și adorm cu cartea în brațe. Azi a trebuit să mă cert singură și să mă pedepsesc 🙂 să învăț plimbându-mă prin casă, altfel adormeam sigur. Da, știu, cine stă până la 12 pe mess cu… 🙂 EU 😀 Dar asta nu se pune. Dorm în weekend, promit. Trebuie să fac hârtiile acelea.

Am idei de scris, dar no time  🙂 Trebuie să dau un „refresh” la rutina zilnică, să scot puțin net și să bag puțin Word. Oh, nu vă gândiți la ce mi-a zburat mie gândul la ultima frază. Doar că… nu găsesc altă formulare acum.

Ok, melodia de azi:

Sorioara zice că o și cânt bine 😆 Modestia întruchipată sunt, ce să zic 😀

Poza zilei:

Photo: Costin Comba

A zilei, adică ce mi-a plăcut mie azi 😀

Fotograful meu oficial e ocupat -super super ocupat – așa că m-am plâns degeaba să-mi pună poze noi pe blog 🙂 Dar, așa descopăr alte talente fotografice.

Noapte bună! Sau, pentru majoritatea care va citi de dimineață, bună dimineața!

18 păreri la “Constatări de miez de noapte

Lasă un comentariu

