Miercuri seara

Mă gândeam eu de când nu am mai spus prostii pe aici 😀 Cam de mult, așa-i?

Da, am fost ocupată să surprind realitatea. Mi-e greu să pricep că alții sunt răi, că alții gândesc altfel, că pot să mă simt atât de bine și lipsită de griji în compania unor persoane. E ciudat să vezi cum se schimbă – sau cum își dau „măștile” jos – unii. E plăcut să te simți bine în pielea ta, să fii admirat pentru ceea ce faci și nu pentru cine ai fost. Mă bucur să primesc încrederea unor persoane dragi mie. Sper exemplu, am avut exclusivitate 24 de ore pentru invitația la expoziție. Ca apoi să aflu că unul dintre fotografii care au făcut ca acea expoziție să fie posibilă a fost fericit să vadă anunțul pe blogul meu. Am ajuns astfel la concluzia că dacă faci un lucru plăcut pentru tine și este și pentru alții la fel de plăcut, înseamnă că ai făcut un lucru„bun”.

Da, v-am zis că simțeam nevoia să aberez 😀 Probabil și răceala e vinovată.
Azi am fost cu Ancu meu la shopping 😆 în cele șase magazine mai „serioase”. Norocul meu că am fost împreună, căci iar nu cumpăram nimic. Îi mulțumesc încă o dată că m-a răbdat o oră, probând tot felul de rochițe, sarafane și alte articole, strâmbând din nas și comentând la sugestiile care nu-mi conveneau. O să vă arăt și o poză, într-un viitor apropiat. Nu e ceea ce doream eu inițial, dar… Cine mă place, mă place și în blugi, nu? 😀

O să inserez aici leapșa de la Nice, pentru că, i-am mai spus-o, nu folosesc cine știe ce. Așa că, leapșă despre îngrijire 😀 în fotografii:


Să aveți o seară bună!

 

PS: Vai, ce ninge!!!! E de basm 🙂 Mai puțin dezastrul de pe jos…

11 păreri la “Miercuri seara

  1. Pingback: Ce ne face bărbaţi? « Blogul lui Teo Negură

  2. Iti multumesc pentru preluarea lepsutei mele. Si eu obisnuiesc sa folosesc gelul de dus de la Dove. 🙂
    Bucura-te de aprecierea si admiratia pe care o starnesti. O meriti. 🙂

  3. 🙂 si la Cluj aseara ningea asa frumos incat mi-am lipit nasul de geam si am admirat dansul fulgilor de nea
    in viata o sa ai parte de multe lucruri frumoase adr si de cateva neplacute, o sa ai parte de aprecieri dar si de critici, important e sa zambesti 🙂

  4. cum sa nu rabd eu…:X:X:X:X.. stii ca-mi place.
    sa ma fi vazut pe mine ce am cumparat azi :>:>:> iti povestesc luni:X.. a si inelul meu, va trebui sa fie cumparat de altcineva, ca eu nu am sa reusesc :)):)) :(.

  5. Pingback: Departe « Cristian Dima

  6. Pingback: Un blog cu năbădăi

Lasă un comentariu

