Islanda din gheață și cenușă

Pentru că am primit aprobare și pentru că știe că e fotograful meu, vă invit – pe cei care puteți ajunge – la expoziție:

Ducu Photography

Ducu Gheorghiescu și Adi Smădu – expoziția de fotografie „ISLANDA din gheață și cenușă”

26 februarie – 19 martie

Îmi pare atât de rău că eu trebuie să aștept până la sfârșitul lunii martie pentru a ajunge la expoziția care se va muta la Curtea de Argeș.

Acum o oră am văzut afișul și sunt prima care îl publică – da, mă simt mândră de asta. Mulțumesc!

Să aveți o săptămână luminoasă!

PS: Am început săptămâna perfect: răcită, neodihnită, trezită cu jumătate de oră întârziere, apoi evacuați la școală din clasă din cauza unui caz de varicelă la o colegă. Tot ce sper e să nu se fi transmis. Cele douăzeci de zile „termen” pică cum nu se poate mai prost. Luna martie se anunță una plină pentru mine.

17 păreri la “Islanda din gheață și cenușă

  1. Pingback: Pentru tine, Lisa! (3) « Cristian Dima

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 56) « Blogul lui Teo Negură

  3. O saptamana usoara si frumoasa iti doresc! Inceputul e intotdeauna mai anevoios… 😛 😦
    In ceea ce priveste luna martie, si eu sper sa o am plina…cu soare si veselie. La Bucuresti ninge, iarna se incapataneaza sa iti faca de cap in continuare. 😦 😀

  4. eu am facut pojar la 17 ani, l-am luat de la o colega de liceu taman cand incepea vacanta de primavara si varicela la 24 de ani de la un copil de 1,4 ani 🙂 ambele forme au fost nasoale, bolile astea tb sa le faci cand esti copil, cu cat mai tarziu cu atat mai nasol 🙂
    sanatate si odihna iti doresc!

  5. Pingback: Miercuri seara | Ada Pavel

Lasă un comentariu

