Prietenii

Citisem cândva, undeva, ceva (ce de incertitudini) despre relațiile dintre băieți și fete. Nu mai știu cum zicea. Ori că fetele nu pot fi doar prietene cu băieții, ori că, din contră, ei sunt cei care vor mereu mai mult. Eu tind să cred că fetele visează mereu la mai mult.

Nu, nu săriți. E părerea mea. Din câte am văzut sau trăit până acum, băieții nu au mari probleme în a păstra amicițiile la doar acel grad. Bine, în mintea lor nu am intrat și, probabil, fiecare se gândește măcar o clipă dacă cea de lângă el ar merita să-i fie mai mult decât amică. Dar eu mă știu pe mine. E imposibil să nu fi sperat, măcar pentru două zile, că vreunul dintre băieții pe care am ajuns să-i cunosc mai bine și care – desigur – mi-au părut drăguți ar putea să-mi fie mai mult decât amic sau coleg.


Visuri… Da, sunt o visătoare, romantică incurabilă, însă un total eșec în „viața reală”. Asta este, mă adaptez. Nu vreau să fiu „nemuritoare și rece”.

Bine, tema e gândită de mai mult timp, sentimentele sunt de azi, citatul sper să nu-l supere pe autor. Mă simt aiurea pentru că reușesc să distrug toate prieteniile.

Gata, am început să vorbesc prostii. Vă las cu întrebarea:

Cine nu poate păstra o prietenie la același nivel, un băiat/bărbat sau o fată/femeie?

Ducu Photography

16 păreri la “Prietenii

  1. E o chestie care depinde mai mult de personalitate, decât de sex.
    Femeile pot adesea să intepreteze greşit anumite gesturi, îşi fac mai uşor iluzii.
    Bărbaţii pot ceda mai uşor tentaţiilor sau orgoliilor stîrnite de prieteni.

    Putem căuta mereu în ograda celuilalt gen motive, dar în lipsa generalizărilor, totul depinde de cum e fiecare.

  2. Are dreptate Diana(ca de obicei, n-am ce face, trebuie sa recunoasc 😛 ), uneori, in timp ce noi visam, ne dorim o relatie, ei isi imagineaza/se gandesc la o posibila aventura. Pe de alta parte, imi spunea un tip aseara, ca intr-o relatie de prietenie dintre o fata si un baiat, primul care se indragosteste este el. Probabil ca e adevarat, in conditiile in care fata e foarte frumoasa, inteligenta si inaccesibila…adica idealul lui de femeie.

  3. Relatiile de prietenie nu pot aparea la intamplare. Daca nu exista acea compatibilitate care-i face pe amandoi sa fie apropiati, sinceri si capabili sa-si impartaseasca bucuriile si necazurile nu ii putem incadra ca prieteni. Cat despre aparitia sentimentelor .. daca nu e ceva reciproc atunci devine complicat relatia riscand sa se strice repede. Un pic de ratiune din partea celui indragostit rezolva totul. Parerea mea este ca este mult mai frumoasa a prietenie sincera decat o aventura .

  4. putine relatii de amicitie fata-baiat rezista, la un moment dat apare „un pitic” care iti da ideei si atunci unul dintre ei incepe sa-si doreasca mai mult, insa daca reusesc sa treaca peste faza respectiva rezista mult si bine 🙂
    nu stiu daca tine neaparat de fata sau de baiat, cert e ca relatia este incercata …..poate asta ii da durabilitatea 🙂

  5. eu cred ca de obicei baiatul nu poate..mai rar o fata ar incerca mai mult decat o prietenie..baiatul ar incerca primul 🙂
    mai nasol e cand unu dintre ei are prietena / prieten si apare gelozia respectivului crezand k e mai mult decat o simpla prietenie :p
    parerea mea! 😀

      • ada..sincer, m’am gandit cateodata cum ar fi..dar nu cred k ar merge.de fapt, sunt sigura. eu am facut prostia asta si regret ca am pierdut un prieten ( de fapt nu am facut-o eu..a facut-o el..dar tot o prostie a fost )
        dar cum au zis si ceilalti depinde mult si de persoana 🙂

  6. Sincer…nu comentez pentru ca m/am indragostit de cel mai bun prieten al meu.Dar….el s-a indragostit primul:P Eu abia…dupa trei ani…
    Dar cred ca exista relatie de prietenie sincera intre fiinte de sexe opuse!

Lasă un comentariu

