Vă invit

Pentru că distanța ne desparte și pentru că vreau să împărtășesc cu voi împlinirea a 17 ani de viață 😀 , vă invit la o felie de tort!

Deci, nu râdeți. E făcut cu ajutorul lui Julien, deși el nu vrea să recunoască 😆

Tortul e cu ce vreți voi 😀 Am și fructe 😉 Crinii nu sunt ca să vă otrăvesc 😛 Sunt florile care-mi plac cel mai mult.

Prima serie de urări a fost azi, pentru toți cei care au crezut că azi(7 feb) e ziua mea, sau pe care i-a derutat textul de mai jos 😆 Și pentru coleguțele mele. M-am simțit super cu ele! Poze dacă aprobă șefele 😀

Deci, să ne distrăm, măcar virtual. Pentru cei care vor să mă caute, voi fi mâine seară (8 feb) pe toate rețelele cunoscute 😆 Nu știu sigur ora.

Pupici!

App, melodia furată de la Teo e absolut superbă. O ascult de trei zile și am dansat cu sorumea pe ea 😀


30 de păreri la “Vă invit

  1. Pingback: ..de ziua ta… « Onlycontrovento's Blog

  2. Pingback: Pentru tine, Lisa! (1) « Cristian Dima

  3. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 54) « Blogul lui Teo Negură

  4. Avand in vedere ca pe mine cineva nu ma lasa sa mananc tort deloc (mai ales daca e cu ciocolata…) macar o felie de tort virtual zic ca pot lua 🙂

    Asa ca multumiri pentru invitatie – iar tie Ada, asa cum ziceam si pe Facebook, iti doresc sa ai parte de ceea ce este bun si frumos, de sanatate, de succes in ce ti-ai propus si sa fii fericita!

  5. La multi ani!
    Tot ce iti doresti sa se implineasca, multa sanatate si noroc! …si dragoste……..si tot ce-ti lipseste 🙂
    eu ma serevesc cu o felie de tort de ciocolata….hmmmm……foarte bun 🙂

Lasă un comentariu

