Pupici

Dintr-o întâmplare (ne)fericită, am ajuns ieri, hoinărind prin lista sfântului TV, la Happy Hour, tocmai când era, bine ancorată pe hepilică 😆 , „Românca lui Berlusconi”. Zic din întâmplare pentru că nu îmi (mai) place emisiunea. Cu scuzele de rigoare pentru fani, dar mi se pare prea… nu știu cum. Revenind. Românca. Ioana Vișan, dacă am prins bine informația de pe net. O fată frumoasă, zic eu. Nu știu povestea lor, nici nu mă interesează. Dar mă amuzam de ei aseară. El o întreba dacă s-a pupat cu Berlusconi. Fata a început să râdă, s-a înroșit aproape invizibil și își tot întorcea ochii spre culise, cine știe spre cine. Că are voie să sărute pe oricine; că, bine, atunci când te vezi, așa, pe obraz; că relația lor e una plină de respect și nu-mai-știu-ce; au deviat puțin și, la întrebarea „Ce fel de om e Berlusconi?”, Ioana spune că e un om superb, romantic – e un om special. Mi s-a pus așa, ceva pe creieraș. Normal că un om important în viața cuiva este special, fiecare e special pentru cineva, nu? Dar revin, la fel cum a revenit și prezentatorul la întrebarea cu pupicii. Ea oftează, îi zice că e imposibil, el nu renunță. Naiba, m-am prins și eu că da și că nu vrea să recunoască. Tocmai ce rula pe banda de jos un comentariu de-al ei, că viața ei publică îi afectează părinții. Până la urmă, ea se bâlbâie și gesticulează… Doar are voie să facă orice, nu? Iar el cedează, probabil după ce s-a îndurat careva să-i șoptească în cască. Fata se lasă obosită pe spate și mulțumește, cu un zâmbet pe buze.

Asta, din nou, după nu știu ce întâmplare prin care am ajuns pe Protv. În general, în afară de unele filme, eu știu numai posturile de muzică. A, da, și desene 😆 Că doar am cameră comună cu surioara…

În altă ordine de idei, care dintre voi v-ați pupat cu un om special  🙂 și cât de… președinte era? 😆

4 păreri la “Pupici

  1. Nu am o atractie deosebita pentru persoanele publice, care detin functii mai mult sau mai putin importante, nu ma impresioneaza, nu ma entuziasmeaza statutul lor social. Imi plac oamenii obisnuiti. 🙂 Asadar, cu nici unul.

Lasă un comentariu

