Balada tristei cafenele

Emme mi-a dat „Balada tristei cafenele” (Carson McCullers). N-am priceput prea multe, dar îmi bat capul încă… Poate, poate iese ceva. 🙂

Vă las cu un citat din micuța carte cu miros de vechi:

„ Majoritatea dintre noi dorim mai degrabă să iubim decât să fim iubiți. Aproape fiecare vrea să fie el cel care iubește. Și adevărul crud este că, într-un fel lăuntric și secret, faptul de a fi iubit este pentru mulți insuportabil. Cel iubit îl urăște și se teme de cel care-l iubește, și pe bună dreptate. Îndrăgostitul însă dorește cu înfocare o apropiere permanentă de cel iubit, chiar dacă această experiență îi provoacă numai suferință.”

Hm, oare câte cazuri de acest fel pot să enumăr? 🙂

13 păreri la “Balada tristei cafenele

  1. Eu as fi tare fericita daca persoana iubita mi-ar impartasi sentimentele. In jurul meu vad numai oameni impliniti, care si-au gasit sufletul pereche. Foarte putine exceptii…

  2. io’s Gigă contra: prefer să mă iubească mai mult el pe mine decât io pe el:))) nu-i stă bine unei fete să fie cicălitoare, în schimb unui băiţăl….=))

    pup

Lasă un comentariu

