Regatul VIII

Sir Henry

Lady Mary, de îndată ce a scăpat, mi-a povestit cât de îngrozită fusese. Nu i-am spus că regele ordonase moartea preotului, imediat după eliberarea ei. Am lăsat-o cu Eliza. Situația în sala de întâlniri nu era, însă, prea bună, în lipsa regelui. Când am ajuns acolo, Lordul Thomas îl apucase de haină pe Sir Xavier.

– Trădătorule! Și eu te-am ținut aici atâția ani! îi reproșa, chiar și după ce îi depărtasem.

– Ce Dumnezeu e asta? interveni Pierre.

– După ce l-am împins de la spate și ajutat, aflu că îmi dorea iubita!

– Cum puteam să-ți spun? se apără Xavier.

– Nu trebuia să o simți! și îmi erai prieten…

– Îți sunt! Nu am putut să mă apăr de frumusețea ei.

– Potoliți-vă! i-am oprit. Nu ajungem nicăieri. Știe cineva cine e vinovat?

– Știe cineva motivul? sări Lordul Thomas.

– Atunci de ce te-ai băgat? îl întrebă Sir Xavier.

– Să te apăr de vorbele preotului, trădătorule! șuieră.

– Lordul o considera deja a lui, afirmă Pierre. Thomas încremeni.

– Cine l-a omorât merită felicitat, bolborosi încruntat, palid.

– Eu l-am omorât, șopti Xavier.

Asta era imposibil. El continua cu teatrul chiar și acum, când nu mai era acuzat de nimic.

– Știai? fu prima reacție a lui Thomas. Xavier dădu din cap.

– Xavier, lasă prostiile și hai să aflăm adevărul, am spus.

– Dar ăsta e adevărul. Eu l-am omorât. O să spun regelui. Voi nu trebuie să suferiți. Lady Mary știe deja.

– Și n-a zis nimic? se miră Thomas.

– Nu cred. Altfel eram deja mort.

Discuția ne-a fost întreruptă de trei secretari neimportanți de-ai regelui.

– Sir Xavier, puteți părăsi încăperea, spuse unul.

– Nu, rămân aici.

– Prea bine. Sir Henry, Sir Pierre, Lord Thomas, sunteți acuzați de moartea Lordului de Loxley. Regele nu va asculta poziția nimănui. Cei trei vor fi decapitați în piața publică, mâine la prânz.

Am rămas ca trăsnit. Noi, acuzați de tata, pentru ceva ce Xavier făcuse. El nici măcar nu fusese acuzat.

Nu știu pe unde sau cum am ajuns în turn.

 

– Regele

Photo: Chateau Vianden

Pentru că finalul acestei povești e aproape, aș vrea să îmi spuneți, cine credeți că va fi pedepsit, cine va scăpa, dacă și/sau de ce va mai muri cineva… Eu știu? Ce vă trece prin cap. Aștept păreri! 🙂

21 de păreri la “Regatul VIII

  1. Pingback: UPDATE LA PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 52) « Blogul lui Teo Negură

  3. Mai e doar o parte din „Regatul”? 😦 😦 Din pacate nu am nici cea mai vaga banuiala cine ar putea fi asasinul. Asa ca astept cumintica deznodamantul. 🙂

  4. Pingback: Blog Gala « Cristian Dima

  5. Pingback: Îngrijorări « Un blog cu năbădăi

  6. Pingback: ..(nu) sunt… « Onlycontrovento's Blog

Lasă un comentariu

