Câte puțin din fiecare

Ieri am fost la „O scrisoare pierdută” interpretată de actorii Teatrului Davila. Mi-a plăcut, am râs. Nu pot compara cu nimic, de vreme ce e printre primele piese de teatru la care am mers.

Azi fac proiecte la antreprenoriale… 😀

Melodie de la Elle.


Poză de la luna plină – o voi folosi într-un text zilele astea… Până atunci, vă trimit mâine „Regatul” 🙂

Noapte bună!

11 păreri la “Câte puțin din fiecare

  1. Pingback: O figură cu stil. Sau despre blogul lui Alex Mazilu « Blogul lui Teo Negură

  2. Întâlnirea cu teatru sau cu opera pentru mine a fost de excepţie… mi s-a făcut pielea de găină şi m-am emoţionat la culme. Spunea cineva că opera sau teatru ori nu-ţi place ori te îndrăgăsteşti iremediabil… Eu m-am îndrăgostit… Prin 2006 am fost la Bucureşti la Teatru Mic şi juca Tamara Buciuceanu, într-un minunat rol şi sincer am lăcrimat în momentul în care piesa a luat sfârşit… e frumos la teatru… e frumos la operă…

  3. Pingback: Naufragiatul « Cristian Dima

  4. Pingback: Regnul animal « Un blog cu năbădăi

  5. La cat mai multe piede de teatru vizionate! La mine, e mai greu, la noi nu exista teatru, iar Clujul sau Sibiul nu mi-e mereu la indemana, de obicei, cand ajung pe acolo, sunt prins cu altele…

Lasă un comentariu

