Crime scoase din cărți

Ei bine, știu că azi s-a sărbătorit aniversarea lui Eminescu și, scuzați-mi reacția, dar nu voi vorbi despre asta. Mi s-a întipărit ca un eveniment prielnic pentru concursuri pe care nu le sufeream și festivități cu elevi luați fără voie. Deci nu. Când vom învăța să apreciem omul, nu ziua, poate, poate.

Azi am fost la olimpiada de engleză. A fost destul de ușor, eu am fost cea cu „greutăți”. Luni aflu și rezultatul – sper. Apoi m-am plimbat singură prin Pitești, pentru că ai mei colegi au uitat să mă sune. Am citit pe bancă în parc – Agatha Christie. Pe drum i-am pierdut pe băieți – au rămas în club. S-au descurcat ei, presupun.

Mulțumesc celor care m-au ajutat să învăț, să rezist cu atâtea scrisori și să nu uit să zâmbesc.

Acasă, mă aștepta un mail. Cam așa ceva:

Da, în sfârșit m-a anunțat și pe mine Oana ce face ea acolo în frig 😆 Ziceți că nu e tare, ca să vă spun Anastassiei 😛

Atât pe ziua de azi. M-am simțit bine printre necunoscuți, în piață, am schimbat adrese de mess, nume… Hmmm, chiar a fost bine. Sunt puțin euforică, pentru că am văzut filmulețul și posibila copertă a cărții, pe care nu cred că am voie să o arăt – încă 😛

Cam atât. Ne citim mâine. Noapte bună!

PS: Am voie!!!

Sunt atât de încântată încât nu am reușit să scriu nimic fără să trebuiască să corectez 🙂 A, ba da, „eventualitate”. Vă dați seama ce cuvânt?

Așa, ziceam de copertă.

Oricum, e tare. „Sărutul morții” e tare toată 🙂 – și necartonată 😆 – și nu fac reclamă. Țineți minte că am fost și în postura de cititor.

12 păreri la “Crime scoase din cărți

  1. ANDRUSHKAAAAAAAAAAA
    ah daca-i sti ce fericita sunt pentru tine . iti dai seama ca nu-mi pasa cum faci da eu pe cartea mea vreau dedicatie de la „Andra Pavel” clar ? deci ori vi pana aici ori cartea-mi face 3 calatorii , ori ma duc eu acolo da a mea semnata sa fie . vai am intrat si eu in euforia ta , de atunci , sunt asa de mandra de tine si de fericita tot odata , de abia astept sa citesc :*.

Lasă un comentariu

