Scrisori

Nu, nu de dragoste, nici măcar informale. Scrisori formale pentru olimpiada de engleză din această sâmbătă. Ieri n-am apucat să intru pe net, tocmai pentru că am avut vreo cinci scrisori de făcut și nu mă simțeam prea bine. Nu neapărat fizic – deși durerea de spate îmi provoacă disconfort zilele acestea – , ci mai mult… psihic. Mă simt suprasolicitată, încerc să împac și prietenii și familia și, de ce să nu recunosc, și pe mine. Hm… sunt mai ocupată ca în perioada tezelor 🙂 Dar o să treacă și aceste olimpiade. Și începe semestrul doi…

Oricum, nu mă pot plânge. Săptămâna aceasta am schimbat orarul – de vreo trei ori, dar nu mai contează numărul 😆 – și am făcut mai multe ore decât avem în programă la unele materii, dar iar nu mă plâng.

Vreau să ascult muzică și să citesc. Nu în paralel, că nu-mi iese cititul. Sau/ și să scriu. Îmi vin în minte cuvinte spuse, promisiuni uitate, confesiuni. Și nu vor să se ascundă undeva, să mă lase în pace.

Mai am o scrisoare de făcut, de data aceasta unei prietene din celălalt capăt al țării. 🙂 O să scriu și la aceea.

Săptămâna aceasta am program nedeterminat – ieri am ieșit la 12, azi intru la 10, ies la 12. Chitara s-a pierdut pe drum 🙂 Nu, e la colegul meu, care nu mai răspunde la telefon. Hm…

O zi bună să aveți, să nu-mi simțiți prea tare lipsa 😛 Nu de alta, dar poate îmi inundați blogul.

Știu, am mai pus melodia, dar nu am ce vă face. Doar asta aș asculta. Probabil mi-e dor de fantastic – de Twilight sau de cartea mea? Aici nu mai știu…

19 păreri la “Scrisori

  1. Pingback: UPDATE LA PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  2. Pingback: Scurt tratat de ”mecanica fluidelor” « Buimacii

  3. Pingback: Ce să-i facem vrăjitoarei celei rele? « Un blog cu năbădăi

  4. Pingback: Uşile mele « Blogul lui Teo Negură

  5. Te invidiez, sincer. 🙂 Ca vrei si ca ai energie sa faci atatea lucruri.:) Eu muncesc din greu la noul blog si pe drum mi-am pierdut si ultima bruma de inspiratie de care dispuneam 😛

  6. Pingback: Vis de petală « Cristian Dima

  7. Pingback: O poză şi o frază « Cristian Dima

Lasă un comentariu

