Dimineață

De câteva zile, Elle mă (sur)prinde desenând. „Dar ce desenezi tu mereu?” Hm.. o să vă arăt.

Diminețile mele arată așa:

Pentru că toată camera e formată din corpuri dreptunghiulare, mă simțeam cumva încolțită. Propunerea mea de a picta câteva cercuri pe pereți a fost aprobată, dar dată uitării, așa că m-am ocupat singură și de asta:

Ei bine, nimic spectaculos. Dar sunt făcute de mine, îmi amintesc anumite lucruri, sunt primele culori pe care le văd dimineața, pe latura bibliotecii din dreapta patului meu. Obișnuiesc să lipesc citate acolo, dar acum am rămas cu unul singur:

Copilul râde:

„Înțelepciunea și iubirea mea e jocul.”

Tânărul cântă:

„Jocul și înțelepciunea mea-i iubirea.”

Bătrânul tace:

„Iubirea și jocul meu e înțelepciunea.”

Lucian Blaga – „Trei fețe”

 

Bună dimineața de duminică! 🙂

10 păreri la “Dimineață

  1. Pingback: Dimineață - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Dor de mine? « Cu arma la vedere!

Lasă un comentariu

