Ai grijă de sufletul ei

E îngrozitor. Doare. Îmi vine să… nu știu. Aș face orice doar ca să nu mai sufere. Știu, la dracu’, o știu prea bine. Se stinge. La fel de ușor ca o lumânare, nu înainte de a lăsa o urmă de fum în sufletele noastre. Of, doar dacă aș putea să mă gândesc la ei. Să mă gândesc la suferința lor și să pot să o ascund cumva, să o închid, să o leg și ameninț cu moartea pe a mea. Dar nu pot. Îmi vine să zgârii pereții, să mă tăvălesc pe jos, cu mâinile înfășurate strâns în jurul pieptului, să plâng până rămân fără respirație, să mă înec în întunericul din camera mea, în care nu a mai intrat nimeni de două zile și din care nu am ieșit decât ca să mănânc, ieri de dimineață. Nu vreau nimic.
Vreau ca ea să nu mai sufere. Vreau ca eu să nu mai sufăr. Pentru ce toate astea? Nu ar trebui să fie așa. A muncit atâta ca să… ca să ce?!? Da’ știu că viața e nedreaptă… Oare până când îmi va fi demonstrat asta… De fapt, strigat, urlat. Așa a făcut viața de atâtea ori cu mine. Nu e vina ei…. nici a mea… nici a lor. E a Lui. Sau a vieții.

„Fii acolo pentru ea. Zâmbește pentru ea. Fă-o să nu simtă. Fă-o să nu uite cine sunteți. Nu o lăsa să nu știe că o iubești.” Poate va fi mai bine să nu mai sufere… Poate. Dar de noi… de mine… Cine va avea grijă? Cine îmi va vindeca rănile? Pe el îl las în urmă. Îl iubesc, o să-mi lipsească la fel de mult ca ea, dar nu am altă opțiune. O să… o să încep de la zero. Iar. N-am de ales. Nu știu cât de bine va fi… Dar va fi. Nu pot să contest asta.

Mă salt de pe podeaua rece în genunchi și îmi împreunez mâinile. Mă rog să o cruțe, să nu o doară. Cât despre mine… mă voi ruga apoi. Doar de-aș putea să nu o arăt; să nu-i arăt cât sufăr…

„Doamne, ai grijă de sufletul dulce, neprețuit. Ai grijă de mama…”

Of, scumpo, iartă-mă dacă te-am făcut iar să plângi. Eu mă gândesc neîncetat de când am aflat, de când mi-ai spus – mulțumesc că ai avut încredere. Vreau să știi, să te convingi că vreau să te ajut, atât cât pot. Prin scris, am crezut că pot să îți dovedesc. Of, iartă-mă iar, iartă-mă, iartă-mă, iartă-mă, dacă te-am întristat… Sunt, totuși, sigură că vine și un răsărit, undeva, departe, dar este acolo. Și îl vei vedea.

 

*** Povestea și mesajul sunt adresate prietenei mele, care trece prin clipe grele, și pe care mi-aș dori din toată inima să o pot ajuta mai mult.

12 păreri la “Ai grijă de sufletul ei

  1. Pingback: Ai grijă de sufletul ei - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Poveste fara sfarsit! « despre mine……despre altii

  3. Doamne, ce m-ai speriat
    cred, vreau asta, că e bine… prietena ta
    ce mult bine să ai aşa un SUFLET alături
    eu ŞTIU ! , AM AVUT
    gînduri dragi şi mult bine,vine un AN NOU care o fi greu
    să-l trecem alături de cei dragi avînd grija lor şi a noastră
    mult, mult BINE îţi doresc

  4. Frumos gestul tau, impresionant si emotionant articolul. Oricine si-ar dori o astfel de prietena. Parca altfel infrunti greutatile cand stii ca e cineva alaturi care te sprijina, care se gandeste la tine, care iti ofera alinare.

  5. Ada… stiu ca prietena ta va fi bine atata timp cat te are pe tine langa ea , pt ca atunci cand eu am trecut prin greu m-ai ajutat cat ai putut si intr-un final asta m-a facut sa sper macar , nu neaparat sa zambesc , dar cu timpul tu trezesti spirite draga mea … si ca orice rana si asta se va afunda in timp chiar daca va ramane vie ,alte memorii ii vor lua locul , incet dar sigur.
    Prietenei tale si oricui altcuiva ii doresc sute de sprijine ca si tine , esti ceva special , daca ea nu o va scoate la capat o veti scoate voi , daca esti acolo langa ea o va ajuta .Continuati sa sperati. Hope. Asta moare ultima.

Lasă un comentariu

