Sfârșit. Sau început?

Mă gândeam la anul acesta, că doar așa se face la sfârșit, nu? Abia atunci reușești să vezi de câte te puteai bucura. Așa, spuneam… Dar nu vreau să spun….

Anul 2010 a fost plin. Bune, rele, grele, complicate, ascunse, toate au venit cu sau fără voia mea. Am făcut ceva pentru mine, dar am pierdut șirul viitorului. Ce vreau eu nu se încadrează în nimic. Ce faci ca scriitor în țara asta? Îți trebuie o slujbă „serioasă”. ȘI aici mă împotmolesc. Trebuie să decid și la ce facultate voi merge apoi. Dar vorbeam de 2010… Am descoperit multe. Mi-am făcut blogul și v-am cunoscut pe voi. Am aflat cine îmi e prieten de fapt, ce înseamnă un colectiv plin de fete 🙂 și cât de mult sunt dispuși oamenii să cedeze pentru ceilalți. Am făcut greșeli pentru care mă cert zilnic. Sau m-am certat. Îmi cer iertare celor pe care i-am rănit. Nu am nicio scuză. Asta sunt. Acum vreau să mă uit înainte. Să sper că voi învăța să nu mai fac aceleași greșeli mereu, mereu. Poate voi înțelege cândva…

Celor care vor lămuriri, care vor să vorbim mai mult decât ne permite blogul, am adresa de mail, acolo la contact. Sau pe fb, sau cum vreți voi. Dacă vreți.

V-am lăsat în ceață de multe ori… 🙂 Din nou, asta sunt. Poate voi mai învăța câte ceva de la voi, așa că nu vă sfiiți să mă certați când greșesc.

Am aflat că Nice îmi dă nota zece pentru blog 😀 Mulțumesc!

Un an ciudat, complicat, plin, obositor, dar probabil cel mai bun de până acum. Vă doresc tuturor să aveți un an mai bun decât cel ce a trecut, să vi se îndeplinească toate visurile, să fiți fericiți și împliniți. Să nu uitați de voi, să nu uitați cine sunteți, să nu uitați cine v-a fost aproape. Și, deși am avut o întreagă dezbatere pe tema asta, aveți grijă ce vă doriți. Chiar se întâmplă și poate, poate, nu e exact ce vă doreați. Îmi amintesc de o poveste de-a lui Dragoș, cu viața în Rai.

Eu sunt pe aici până în ultima zi, nu chiar în ultima oră, când, râdeam cu Eme, o să plâng în balcon 😆 cum fac în fiecare revelion, după ce urmăresc artificiile din balconul apartamentului meu de la etajul patru.

La multi ani!

Vă spun de pe acum, în cazul în care fugiți careva de Anul Nou.

Scriu la postarea asta de azi de a ora patru. 🙂

Vă las cu melodia pe care am tot cântat-o azi:

12 păreri la “Sfârșit. Sau început?

  1. sa speram ca 2011 va fi un an in care vom reusi sa facem tot ce ne propunem,si cat despre 2010 sa incercam sa vedem doar partile sale bune 😀

  2. In mod normal ar trebui sa fie un sfarsit pentru cele rele si un inceput pentru cele bune. Dar ce mai e normal in ziua de azi? 😛 Si inca ceva, din experienta am observat ca inceputurile sunt cele mai grele. Uneori insa atat de frumoase…
    Cred ca oamenii buni au tendinta sa se judece prea aspru, e normal sa mai si gresim, doar nu suntem perfecti, nu suntem roboti. Fiecare greseala are rostul ei, acum sunt sigura de asta.
    Nu doar ca iti dau zece pentru toata activitatea de pe blog si si pentru acest articol, si sper ca vei alege literele. Cred ca e o facultate care ti se potriveste. 🙂
    La Multi Ani si tie, fie ca 2011 sa nu te dezamageasca, sa-ti aduca doar lucruri frumoase. Pentru ca le meriti. 🙂

  3. Pingback: Bilanţ pozitiv | Ioan Usca

  4. vai ada nu mi-a trecut prin cap ca ai blogul doar de anul asta
    e clar ca a fost foarte prosper , cand o sa-mi dea prima lacrima o sa-mi amintesc de tine :*
    la anu sa ti se indeplineasca tot ce iti doresti , si da „Ai grija ce-ti doresti ca se poate indeplini”
    Dar mai vorbim noi pana atunci , te-am pupat .

  5. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 38 | Caius

Lasă un comentariu

