Zăpadă

Astăzi ninge din nou. E frumos. Îmi place.

Colegii vor să facem bal de 1 aprilie. Mă tem însă că va avea aceeași soartă ca excursia – excursiile.

Ivona și Oana mai au doar câteva cărți din „Crăciunul mincinoșilor”. Ar fi momentul să o comandați, dacă doriți cumva. Și vă spun că e chiar drăguță, în spatele ședințelor mele de PR pentru cele două doamne.

Și, că tot vorbeam de PR, vă trimit și la prima ieșire în lume a romanului „Sărutul morții”, prima apariție a Anastassiei Marinescu și a Iolandei Știreanu în aceeași carte și, incontestabil, prima asociere oficială a numelui meu cu al Oanei:

http://suspans.ro/literatura/proza/sarutul-mortii/

Aseară am descoperit din nou câteva lucruri despre mine. Fusese și o postare. Am șters-o. Dar vreau să mulțumesc Adelei pentru sfaturi. Și lui Elle pentru… ei bine, pentru tot :*

Aș fi vrut să le auziți pe colegele mele. Sună mai frumos 🙂

Aproape Crăciun…

UPDATE: am luat locul 4 la faza locală a olimpiadei de engleză. Se pare că merg mai departe. Am uitat să vă spun mai devreme…

11 păreri la “Zăpadă

  1. da, dar de „Desculta in ploaie” ce se mai aude? : d că am auzit că autoarea şi-a cam pierdut încrederea, dacă o vezi să-i dai un pupic să-i treacă:* : d

  2. Felicitari si mult succes pe mai departe. Si la asta te pricepi? 😛 🙂
    Da, Santa vine sambata in oras! Il astept cu mare bucurie. 😉 Cumintica n-am prea fost, dar nu mai conteaza. 👿 A nins idilic azi si in Bucuresti si, stupoare, mi-a placut pana si mie. 😯

  3. Pingback: Bucla | Ioan Usca

  4. Pingback: BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un comentariu

