Doar o umbră

Șase ore de școală. Norii se îngrămădeau gri deasupra ferestrei. Termin cursurile. Știam că e frig, așa că îmi pun pălărioara în cap, fularul în trag bine în jurul gâtului, îmi îndes mâinile în buzunare și hai spre casă. Întâmplările de zilele astea m-au lăsat fără… glas. Văd în fața mea cum colegii mă întrec, fără să aștepte, deși mergem în aceeași direcție. Invidie… Dar mă întristează. Eu voiam să fim toți, prieteni. Să nu se repete ce a fost în generală. Dar uite-l pe cel pe care nu-l credeam vreodată așa, fugind efectiv de mine. Deși intuiesc de ce se comportă așa, nu regret nimic. Nu aș vrea să fi fost altfel norocul meu doar ca să nu-i depărtez. Asta e. Ei pierd, pentru că înseamnă că eu nu i-am avut prieteni, asa că nu am ce pierde. Lacrimile stau să iasă, dar vântul înțepător le ține ascunse. Așa că am timp să mă gândesc. Ce să fac încă doi ani. Să mă bucur de ce sunt și de ce fac, să nu uit cine sunt, să nu mă cobor la mintea celor ce-mi vor răul, să sar peste obstacole și să nu dau înapoi. Atât pot să-mi promit. Restul… Îmi pare rău pentru ei.

Nu, nu face parte din povestea cu care vă tot amăgesc. Face parte dintr-un sertar cu gânduri. Tot de acolo mă privește sfidător un plic. Un mesaj. L-am citit de trei ori. Mă bucur că am aflat adevărul. Doare, dar asta e.

Am de făcut 2 interviuri, de copiat 1 pe caiet, de editat tot vreo două, plus două articole. uf, uf, uf…

O seară bună!

Original photo

UPDATE: nu fac reclamă. Îmi plac fotografiile. Dați un click. Ducu ne prezintă frânturi de lume 🙂

Nu e poza mea, e a lui. Mai multe pe site: http://www.photoducu.ro

14 păreri la “Doar o umbră

  1. Pingback: Doar o umbră - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  3. Pingback: Poveste de vis (17) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Drumuri aproape – Ardeu 8 « Cristian Dima

  5. Nu fii trista, mai devreme sau mai tarziu vor realiza ca au gresit, ca s-au inselat si vor regreta ca s-au comportat asa. Voi reveni si isi vor cere scuze. Cat despre tine, da, asta trebuie sa faci, sa ramai neclintita in fata obstacolelor, sa le depasesti cu fruntea sus. Si sa crezi in tine. 🙂
    Prima poza este deosebita. Nu am mai vazut pana acum asa ceva. Geniala ideea. 🙂

  6. Pingback: Ce materie va place? « Otilia Pavel

  7. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  8. Pingback: DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (36) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un comentariu

