Joi seara

Aseară sora mea mi-a luat interviu. A fost amuzant. Apoi a trebuit să-i iau eu ei, ceea ce a fost și mai amuzant. 🙂 Azi aflu că Anastassia vrea să îl omoare pe Jure (adică personajele din romanul pe care l-am scris cu Oana – m-a certat că am zis altfel 😆 – care se cheamă Sărutul Morții), și că eu sunt invitată de onoare să o ajut. Hm…

Sunt răcită – v-am spus? Că pe fb știu toți 😆

Mă străduiesc să scriu niște articole pentru revista școlii și parcă nu am chef să le bat la calculator. Am fost la olimpiadă la engleză. În curând vă spun și ce (nu) am făcut. Mi se par atât de superficiale evenimentele făcute fără plan și fără convingere. Dar nu mai zic nimic.

Gata, fug, vrea sora să intre. Revin cu Update dacă mai intru în seara asta.

Am promis un colind:

UPDATE de ora 22: plouă…

12 păreri la “Joi seara

  1. Pingback: :) « Ank P

  2. Sa stii ca ai dreptate, poate par superficiale, dar de cele mai multe ori tocmai in astfel de cazuri ai un succes nesperat, rasunator. Pentru ca, nu-i asa, nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste. Eu de cate ori mi-am facut un plan, am organizat totul minutios, ceva sau cineva mi l-a stricat in ultima clipa, ceva mi-a dat planul peste cap cum se zice. Si frustrarea e mare…

Lasă un comentariu

