Naivitate

Habar n-am cum să încep. Sau cu ce. Sau… Uf.

Deci, moșul se anunța că vine abia marți. Mama era foarte supărată din cauza asta… Am cumpărat eu ceva. Apoi, de dimineață, mă trezesc cu plăsuța la cizme. Pentru că o prietenă de familie, de altfel vecină cu noi, a decis să ne facă și ea cadou. Acum, pe seară, a venit și mama cu moșu. Deci am primit mai multe cadouri ca în mulți ani. Nu, nu cadouri, doar dulciurele, dar contează ideea. Că a fost bine, după atâtea lacrimi.

Azi a fost o zi dulce și la școală. Adică așa m-am simțit eu. Fără ploaie.

Acum mă încearcă ceva… O tristețe. Am o prietenă. Adevărat, doar pe net, dar chiar așa o simt. Și va fi vina mea dacă voi suferi vreodată, așa cum fac mereu, datorită naivității mele. Și fata asta a făcut ceva ce eu n-am avut niciodată curajul să fac. A pus în condei, ca o povestire, o foaie din viața ei. O foaie mâzgălită, cu colțuri care agață, cu mâzgăleli care încă dor. Și aș vrea să plâng de durerea ei. De curajul ei, de frica trăită. De tot ce eu nici nici nu visam că se întâmplase unui suflet atât de dulce. De ceva ce știam că poate fi real, dar nu știam că… Nu vreau să o supăr. Va citi și… Sper să înțeleagă că aș vrea să fie sora mea, să o protejez, să mă bat la cuțite cu oricine ar vrea să îi facă rău. Să nu mai las nimic să o întristeze.

Cât de naivă am fost…. Și ea crede că eu sunt matură… Mă simt așa o copilă. Nici nu am curaj să îi las mesaj pe mes, să îi spun ce simt. Stau în fața postării ăsteia de o oră… Degeaba. Nimic din ce aș putea spune nu va îndrepta foaia aia aruncată în colțul sufletul ei, nimic nu va duce amintirile la pieire. Și eu mă simt mică și nesemnificativă…

Răul se bate iar cu Binele, în mine, evident. Și e al naibii de dureros să știu că accept răul cu brațele deschise. Vreau să știu că are grijă cineva de mine, că e cineva care să mă aștepte la poarta școlii și să știu că aștept să ne vedem. Să avem ce vorbi la infinit. Să nu ne săturăm unul de altul. Și eu nici nu sunt sigură că am lăsat pe cineva să-mi fie prieten adevărat…

N-are nicio ordine logică postarea. Dar în mintea mea e mult mai rău. Singurul lucru bun pe ziua de azi, adică așa, care să-mi fi ocupat timp? M-am implicat în redactarea revistei școlii. Acum să vedem ce iese 🙂

Vreau să scriu și nu știu ce. M-aș apuca de altceva, am niște idei. Dar mai stau. Nu știu de ce. Vreau să… Nu mai vreau nimic.

Noapte bună!

UPDATE: dați un click. eu sunt mândră 😀

http://carsroute.com/top-15-most-beautiful-roads-in-the-world/

20 de păreri la “Naivitate

  1. naivitatea asta n-o vad ca fiind ceva de rau! cat despre prietena ta, cred ca ar trebui sa faci ceea ce simti, nu doar ceea ce gandesti..
    in alta ordine de idei, binele mereu invinge…

  2. Pingback: Naivitate - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. raul tau, e accentuat acum de tristetea care te-a cuprins.. dar asta nu inseamna ca dureaza o viata.. doar o perioada, o perioada in care tu iti vei propune o noua strategie de atac sau de retragere dintr-un razboi care nu se merita cu certitudine…lupta cu tine…

  4. hellllo! ti-am dat exemplu, nu foaia… ci .. las-o-ncolo!!!
    faci cum vrei, dar sa stii ca „umbra” ta nu va pute fi niciodata „imblanzita „decat de tine..
    gata tac 😐

  5. Pingback: BRAŞOVUL – NOAPTEA LA POARTA ECATERINA (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  6. Pingback: Dimineata « Cristian Dima

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 45) « Blogul lui Teo Negură

  8. ada îmi e dor de tine…
    mi-ar plăcea să-ti fiu soră , mi-ar plăcea atât de mult….în pieptul tău mi-aş îneca lacrimile acum .
    nu , nu eşti naivă , eşti o persoana prea bună , cu un suflet atăt de mare , şi dacă eşti copilă , atunci eu ce să zic ? înseamnă că ne-am găsit….
    uite , nu ştiu ce să mai zic , lasămă să completez astfel
    te iubesc :* , restul alta dată , în altă parte…

  9. Pingback: BRAŞOV – NOAPTEA LA POARTA ECATERINA (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  10. Pingback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annozing(III) « Vlady8

Lasă un comentariu

