Amestecate

Observ că postarea mea cu ignoranța a trezit spirite. Pe de o parte, sunt încântată că am ridicat o problemă care să merite a fi comentată. Pe de cealaltă, s-au făcut câteva ironii, unele foarte bine ascunse. Nu la adresa mea, sper, dar nici asta nu e prea important. Vreau să știți un lucru. Toți care intră aici și comentează și, în sens invers, cei la care intru eu și citesc cu plăcere, pe toți aceștia îi consider prietenii mei. Și micile atacuri de la un prieten la celălalt mă întristează mai tare decât dacă mi-ar fi fost adresate direct mie. Îmi rezerv încă dreptul de a edita și, în consecință, șterge comentarii. Nu e un avertisment sau ceva de genul, ci doar exprimarea poziției mele. M-a deranjat puțin „lecturarea” comentariilor strânse peste zi.

Cu astea spuse, încă rămâne să fac o legătură cu titlul, nu?

Sunt încântată că James mi-a oferit exclusivitate asupra cărții comandate de el (de fapt de mine, pe banii lui, la adresa mea, cu eforturile mele). Cartea e mult așteptata (cel puțin de mine) continuare a seriei „Jocurile foamei” (Suzanne Collins), „Revolta”.

Poate îmi voi face timp să vă vorbesc despre toate cele trei cărți (Jocurile foamei, Sfidarea, Revolta). E o poveste care îți schimbă viziunea asupra… prieteniilor. Înțelegi cât de puternic este spiritul de supraviețuire. Și multe altele, dar asta altă dată.

Probabil excursia nu se va face, din motive deja deplânse de mine…

Olimpiada la română e în ianuarie, deci nu risc să se intersecteze cu presupusa excursie.

Mai am puțin și termin manuscrisul. 🙂 Sunt emoționată. Chiar se întâmplă. Încă nu-mi vine să cred. Oferiți-mi câtva timp de acomodare.

UPDATE de ora 14: Am trimis manuscrisul. Să vedem ce se va zice 🙂

Da, ultima, dar nu cea din urmă, ziua națională. Am lăsat pentru sfârșit, ca să nu fiu nevoită să adaug ceva după. Nu-mi permit să spun nimic. Eu însămi am argumentat și pro și contra ei, a țării, până acum. Voi spune doar atât:


30 de păreri la “Amestecate

  1. eu cred ca daca iti faci publice gandurile, trebuie sa suporti toate comentariile, daca nu, nu accepta nici un comentariu sau nu publica – pentru ca altfel inseamna ca nu suporti decat laudele

    • Nu asta e problema. Cum am spus, dacă mi se adresa mie, era un lucru. Și nu am pretins că accept doar laudele. Dar susțin că fiecare are viziunea lui și nu poți spune cuiva că bate câmpii doar pentru că nu are aceeași idee ca tine.

  2. Pingback: Amestecate - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Succes! Lasa criticile sa curga, daca te obisnuiesti cu ele acum vei putea trai armonios cu ele toata viata. Si orice publicitate e buna chiar si cea negativa. Scrie la manual 🙂 bafta cu excursia!

  4. Buna dimineata, de ziua nationala a Romaniei mi-am permis sa ma trezesc si eu mai tarziu, mai precis la 11. 🙂 🙂 Consider lucrul asta un adevarat cadou, in ultimul timp la 5 dimineata am fost in picioare, gata de o noua zi de munca. 😦
    Al doilea cadou a venit de pe blogul tau, imi place mult vocea Leonei. 😉
    Apropos de editarea comentariilor care nu-ti plac, eu sunt pentru, e o metoda sanatoasa, zic eu. Ai reusit sa-mi transmiti si mie din emotia ta, iti doresc multa bafta si sa iasa totul asa cum vrei tu.
    Pentru final, La Multi Ani tuturor romanilor, La Multi Ani Romania.

  5. Sensul discuțiilor e să fie și contradicții și libertate de exprimare.
    Chiar dacă ai putea spune că un om care comentează pe logul tău ți-e prieten (deși eu consider prea mult spus, prietenia înseamnă mult mai mult decât să îți placă felul cum scrie un om), totuși nu e un mediu în care să se aplice regula „Prietenul prietenului meu mi-e prieten”.
    Nu mai lua lucrurile atât de personal, ai să ajungi să îți consumi nervii degeaba, 😛

  6. Nu putem fi toti de acord doar cu o singură idee, de aceea părerile sunt atât de împărţite şi tocmai în asta constă farmecul. Că ajung să se comenteze între ei, este iarăşi un lucru bun, atâta timp cât nu încep cu atacuri la persoană şi păstrează regulile bunului simţ. Când se încep dezbateri aprinse, înseamnă că le-ai oferit un subiect interesant de analizat şi asta ar trebui să te bucure.

    • Carmen, mulțumesc întâi de vizită!
      Da, asta spun și eu, că nu toți avem aceleași păreri. Însă anumite ironii mi s-au părut nepotrivite. Cum, de altfel, părerile închise ale unora. Asta m-a deranjat, nu dezbaterile. Acelea mă încântă 🙂

  7. da, păi cred că despre mine era vorba. am ajuns să fiu numită xenofobă şi antisemită. wow ce performanţă! şi eu care am studiat antisemitismul ani de zile şi al cărei vis a fost să ajungă la Austwich! si mi-am indeplinit acest vis!

    stai liniştită! nu m-am supărat. nici n-am de ce. eu mă cunosc îndeajuns încât să nu mă las afectată de un lucru aruncat aiurea şi care nu mă defineşte.

    acum, nu ştiu din care noi 2 te ai referit. poate eu am greşit cu ceva şi ţi-am cu ceva jignit prietenul.deşi nu cred. sper că nu ai ajuns la aceaşi concluzie ca el în ceea ce mă priveşte. căci, în acest caz, n-am să-ţi mai tulbur gândurile şi n-am să mai trec pe aici…

    • Kate, nu tu. El. Pentru că fiecare are dreptul de a-și exprima părerea. Eu iau de bun ce vreau eu și cum ai zis într-un alt com, nu mă las așa ușor influențată. Crede-mă k te anuntam dacă mă supăram pe tine 😉

  8. Pingback: LUMI PARALELE (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  9. Pingback: Năbădăiosu` şi jucuriile « Cristian Dima

  10. Pingback: Un viciu rar « Blogul lui Teo Negură

  11. E prea mare efortul sa editezi comentarii, Ada, le publici sau nu, e mai simplu. Eu le publicam pe toate, pana mai ieri, cand am inceput sa fiu injurat sau hartuit si de atunci am descoperit si spam-ul… In rest, atata vreme cat cineva nu insista pana la absurd si nu ma ataca direct pe mine, ci ideea, public 🙂
    Succes cu manuscrisul! 🙂

  12. Pingback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annoyng(I) « Vlady8

  13. Pingback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annoyng(II) « Vlady8

  14. Pingback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annoying(II) « Vlady8

  15. Pingback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annoying(I) « Vlady8

Lasă un comentariu

