Ignoranța

O dilemă pe care o am de duminică.

„Ignoranța e fericire” spune o reclamă, frumoasă de altfel, de pe Discovery. Chiar așa să fie?


Vă las să gândiți la asta. Eu scriu…

UPDATE: La mulți ani tuturor celor care sărbătoresc ziua astăzi!

Eu am pus grâul în geam. Voi?

18 păreri la “Ignoranța

  1. Eu nu cred în chestii de genul.

    În legătură cu promo-ul de la Discovery, cred că el spune în sine tot ce e nevoie, nu înțeleg rostul unor explicații. Ignoranța e o mare binecuvântare… ne lasă fericirea descoperirii, năzuințelor, credințelor, visurilor, plăcerea căutărilor… ignoranța ne face oameni, nu roboți.

  2. ce îmi place tema asta–aş vorbi ore :d

    1 ul rand, Discovery aparţine unor evrei, de aici şi propaganda lor de a restălmăcii religia şi nu numai. Ai grijă la ce te uiţi. Ei au tendinţa de a i da dreptate lui Dan Brown şi mai puţin lui Iisus (ştiu ce zic, am terminat jurnalism ştiu ce zic)

    2 lea rând, tind să le dau dreptate. Ştii este, vorba aia: „cunoaşterea nu te face mai fericit” (uită-te unde ne-a adus evoluţia, e pe cale să se schimbe polii, poluarea etc.). ideea e că uneori e bine să laşi natura în pace şi să mai laşi ştiinţa deoparte.

    3 lea rând, da, cunoaşterea nu te face mai fericit, dar nici să nu ajungem aici: „somnul raţiunii naşte monştrii”

    sper să îţi găseşti răspunsul, căci eu bat câmpii

    • Domnişoara Kate, nu vreau să fiu rău dar atitudinea ta xenofobă şi antisemită dă mult de gândit. E trist că în zi de azi mai există astfel de raţionamente. Poate ele sunt implementate de profesorii dumitale de la jurnalism ceea este şi mai trist, îngrozitor chiar. Domnişoară Kate, nu ştii ce zici, habar nu ai ce a însemnat holocaustul… Mai studiază, te rog!

      • nu sunt xenofobă şi antisemită şi ideea nu era asta. şi până la urmă, dacă ar fi fost aşa, sunt liberă să gândesc şi să simt cum vreau.

        încercarea ta de a mă „lumina” mă lasă rece, genul tău de discurs moralizator, care aduce în prim plan tipul atotştiitor, care „apără” interesul semenilor lui cu îndârjire, punându-se el însuşi într-o lumină de „băh ăsta e intelectual” care îşi începe propoziţiile cu „domnişoara” îl întâlnesc pe toate blogurile, forumurile şi pe toate străzile.

        răspunsul meu pentru tine e că adevărul tău nu e şi adevărul meu şi invers.

        mesajul meu era pentru Ada şi nu pentru tine. dacă nu a înţeles ceva, e liberă să mă întrebe. nu e atât de uşor de influenţat încât să o impresioneze părerea mea.

    • Revin.. clar baţi câmpii. Doar evoluţia ne poate conduce spre descoperirea lui Dumnezeu. Evoluţia spiritului se bazează şi pe evoluţia intelectului şi nu evoluţia a adus marile necazuri ale umanităţii ci egoismul, pragmatismul, gelozia şi invidia.
      Mesajul biblic îndamnă la cunoaştere domnişoară şi nu la ignoranţă…

  3. A sintetizat foarte bine Diana Emma ideea reclamei.
    Si inca un lucru de mentionat, nu ai cum sa suferi pentru ceva ce nu cunosti. Mama obisnuieste sa puna grau, eu nu. 😦

  4. Ada, trebuia să pui şi tu nişte usturoi să nu vină bau-bau 😀
    În ce privește reclama, ea are un ton ironic în mod cert. Canalul este educativ şi toate cele din pachetul Discovery au multe lucruri importante de dezvăluit. Mesajul e aşa: Nu fii ingnorant, învaţă de la noi! ma degrabă…

  5. ada :*
    Ignoranta 😐 ? pai daca e sa ma gandesc la ce exprima , e mult de spus dar ma opresc putin asupra „domeniului meu ”
    „Neuronii oglinda” , asa se numesc , s-a studiat si se zice ca persoanele „sensibile” au asemenea celule , desigur active ,( bla bla bla ) rezula ca persoanele mai „sensibile” (asta avand mai multe intelesuri) sunt mai „intelectuale”
    ei acum sa ne gandim ca celule astea trebuie activate , prin sinapse , deci IGNORANTA cauzeaza asta , la fel ca multe alte sentimente de genu. Si la fel se spune ca doar oamenii inteligentii pot avea depresii , desigur oricine le poate avea dar pe cand tu vei trece prin sentimentele astea pt ca te gandesti la cum a decazut lumea , sau cat de orrbii sunt oamenii , vecinul va trece prin asta pt ca nu mai are faina in camara … (seaca comparatie =)) )
    Sa punem punct ca ma pictisesc si pe mn , a da , cred ca ti-ai dat seama ca sunt eme 😆 , am blog ? nu , defapt nu am , e ceva colaborare cu vlad si lucruri amiguue pt mine 😆 dar imi trebuia blog , cica , nu vroiam nume sofisticat , dar ce vroiam eu era luat sau invalid si am ramas la asta pana la urma ; sa zicem ca e in ton cu blogul ( care poate va fi sters… )

  6. Pingback: VISUL UNEI NOPŢI DE IARNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  7. Pingback: VIS ALB DE NICĂIERI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un comentariu

