Weekend off

Adică nu cred că intru, scriu, citesc, comentez sau public ceva weekend-ul ăsta. Pentru că….

Am teză la franceză. Nu mai am chef de nimic și de nimeni. Iar încep ploile și le urăsc. Vreau să plâng și totuși nu mă las. Până ajung în pat, pe pernă. Am aflat câștigătorul de la concursul de romane, despre care v-am tot spus. Nu știu dacă am voie să spun cine a câștigat și nu prea contează pentru mine acum. Ideea e că nu am fost eu. Și sunt supărată, cu toate încercările lui James de a mă binedispune. Mersi, James, Eme 🙂
A, să nu uit, felicitări pentru cei doi câștigători! Ce e drept, e drept.

Nu vă supărați pe mine, așa-i? Probabil ea o să mai spună câte ceva. Eu poate mai copiez de la Oana informații de la Târg.

Atât. Noapte bună!

Voiam să vă pun o poză, dar nu mă lasă blogul. Rămâne atât.

20 de păreri la “Weekend off

  1. Pingback: Weekend off - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. 😦 Iti inteleg dezamagirea, e normal ca in aceste conditii sa nu mai ai chef de nimic. In cateva zile vei uita totul si iti va reveni pofta de viata, de scris, de blog.
    Dar ce ziceai de ploi, la mine e inca senin, e inca vara…:P
    Te imbratisez cu drag si iti doresc un weekend relaxant, vesel, cu mult soare pe cer si in suflet. 🙂

  3. uf ya…hai nu fii tristă…pe mine m-ai câştigat ca şi cititor…lasă că vine şi rândul tău :* ti puuup, nu mai fi tristă…tu, cu atât de mult talent şi such a sweet heart…ce să mai zic de mn…ar trebui să-mi zbor creierii or what?

    cheer up! :*

    • nuuu, doamne ferește, să nu îndrăznești. MI-a trecut. Dar stii, asa, un pic… in fine, stiu că am multe de câștigat și prin faptul că nu am câstigat aici :))
      Dar de ce ? ce-ai pătit asa rău?
      pup

Lasă un comentariu

