Constatări

Am dat teza la istorie. Of, și colegele au spus de ea 🙂 Dar nu contează că se repetă informația, pt cei ce vizitează toate paginile. V-am anunțat doar că a trecut. Luni am la latină. Altă belea. Dar trece și asta.

Momentan, am o temere. O durere enervantă o face pe mama să se teamă de vreo operație de apendicită  :-S . Se poate, de altfel, să fie doar o răceală, datorată schimbărilor de temperatură și costumației mele nepotrivite. Dacă se menține, voi face o vizită la medic. Doar că, la medicii din spitalul nostru, mă și internează de apendicită. Și nu vreau asta. Adică, nu mă plâng; dacă e, e. Dar… Uf.

Cam asta ar fi. O salut pe Kate pe aici, că pe mes nu dau de ea. Pupici de însănătoșire pentru Nice. Îmbrățișări pentru Alex (Don*t worry, be happy). Aștept Traficul cu Hituri al lui Teo, continuarea de la Peron cu mireasmă de romanță de la Cristian și îi salut cald pe toți ceilalți, cu scuzele de rigoare pentru lipsa linkurilor.

Nu am starea necesară de bloggerit. Citesc comentarii anterioare și nu știu cum să vă explic faptul că nu aveți dreptate într-o privință. Aș putea să demonstrez astfel că ne încălcăm cuvintele în funcție de context. Da, știu, eu nu v-am oferit contextul, dar… În fine. Poate altă dată.

Melodia e furată de la Kate.

O seară bună!

18 păreri la “Constatări

  1. Si tu esti bolnavioara? 😦 😦 Off, parca e un cosmar. Sper sa nu fie cazul de operatie… 😦
    Eu nu pot sa-mi dau seama ce am, azi noapte am avut niste dureri cumplite de cap, cand nu e capul e stomacul, iar cand nu e nici asta e maseaua. Imi planificasem o vizita de medic, dar…
    Teza la istorie si latina zici? Inseamna ca esti la uman, ca si eu tot la materiile astea dadeam teza. Istoria imi placea, latina nu. 😛 Multa bafta, sa iei 10 la ambele. 🙂

    • Pai, sper să nu fiu prea bolnăvioară. Dar tu chiar trebuie să ajungi la medic. sunt prea multe dureri care nu se prea leagă…
      Da, uman. SI mai am română si franceză. Nici mie nu-mi place latina, că n-o înțeleg.
      Multumesc :*

        • :)) eu am altă problemă. pe a opta n-am făcut deloc. pe-a noua am avut o profă pe care o invătam noi. abia acum avem o profă serioasă. si sa recuperezi 2 ani nu e usor…

  2. hihihi :*

    teză la latină? Doamne apară şi păzeşte-! Noroc că îmi plăceau zeităţile că de astfel nu treceam la latină!!!!

    poţi să iei melodii câte vrei, nu-mi iei nimic personal! mă bucur că îţi plac!

  3. sper să nu fie nevoie să te operezi, şi eu m ai am dureri abdominale pe dreapta, dar mi se trage de la ficat sau de la raceli. asa ai grija sa nu patesti ca o prietena, s a dus sa se opereze crezand ca are apenticita si…a fost cam asa

    Doctorul o consulta:
    -Apenticita. Operata.

    La operatie, doctorul după ce o taie:
    -Hopa, nu e apenticita. Leaga inapoi!

  4. Crede-mă, dacă trebuie să te operezi, simţi.
    Durerea abdominală specifică apendicitei e insuportabilă, îţi amorţeşte piciorul stâng. Te apucă sudorile şi te simţi fără putere. Iar dacă e grav, ai şi febră.

    Şi eu în ziua când am făcut criza de apendicită, aveam o durere mică, dar eu ziceam că nu e. Până am simţit, şi am fost sigură fără medic.

  5. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 40) « Blogul lui Teo Negură

  6. Pingback: Amintire din trecut – Ardeu 6 « Cristian Dima

    • Nu renunt. nu cred că aș putea…
      Da, tezele sunt prioritatea si încă reusesc să-mi delimitez clar prioritățile.
      Am grijă. Și tu să ai!

Lasă un comentariu

