Doar un gând

Am impresia că am schimbat mentalitățile câtorva oameni sau felul în care simt și reacționează. E bine? Nu știu încă. Până acum, mă simt prost din cauza asta. Poate nu sunt eu, de fapt, motivul, si doar mă cred importantă.

Atât. Mă duc să învăț la istorie…

8 păreri la “Doar un gând

  1. Pingback: Doar un gând - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Maxima zilei(XII) Cea mai de pret comoara | Wish of Love. Summer Love

  3. E frumos cand constati ca ai devenit un model pentru ceilalti. Ca le influentezi modul de a gandi si de a actiona. Dar de ce te simti prost? 😯
    Spor la invatat, dar nu te surmena prea tare. 😛

    • o, doamne. Dacă nu am învățat la lupte de-ale lui Napoleon… Nu putea să lase campania din Rusia? Și nu decădea atunci…
      Dar pe cine să mai certăm azi?

Lasă un comentariu

