5 (jumate din zece adică)

Da, leapșă, de la Vlady (cum să nu-mi dea el leapșă, când mă știe cu trebile până…)

Deci, are 3 părți. Partea întâi e Cele mai bune 5 cărți citite. Celelalte părți, nu știu sigur când vin. Cerința e să spui 5 cărți citite, cu titlu, autor, editură, poză, și să dai elapșa la cel puțin cinci persoane.

Pe lângă faptul că îmi e extrem de greu să mă limitez la 5 și exceptând fuga pe care sunt 😀 (încă), voi scrie, dar nu într-o ordine anume, ci așa cum mi le amintesc.

Jocurile Foamei și Sfidarea de Suzanne Collins, ed. Nemira Junior

Zori de zi, Stephenie Meyer, ed. Rao

Prima lună plină și A doua lună plină, Kelley Armstrong, Ed. Tritonic

Parfumul Văduvei Negre, Oana Stoica-Mujea, ed Tritonic, colecția Crime Scene

Of, cum o aleg pe a cincea?

Bine, fie… M-am gândit și răzgândit.  A cincea, dar nu cea din urmă…

Cu sânge rece și albastru, Ivona Boitan, Ed. Tritonic, colecția Lit.

Și cam asta ar fi. Deși, am mai spus-o parcă, dacă nu-mi place o carte, nu o citesc, în concluzie, orice carte citită integral e una care mi-a plăcut, cel puțin.
Aștept răspunsuri (atunci când vă permite timpul), aici sau pe blogul fiecăruia, de la  toată lumea, dar dau și linkuri, pentru că sunt sigură că m-ați uitat 😛 Glumesc, nu?

Deci, Anku, Elle, Nice și Dragoș, Kate, Teo, Ivona, Cristian, Iulia, Adele și cei care au fost nominalizați și de Vlady, Alex, Suzy, James. Sper să nimeresc linkurile…

Salutări din Argeș (din nou însorit) și multe gânduri bune! Nu uitați că sâmbătă spre duminică se dă ceasul (ora 4 devine ora 3).

20 de păreri la “5 (jumate din zece adică)

  1. Pingback: 5 (jumate din zece adică) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Iti multumesc mult pentru leapsa, abia astept s-o realizez in tandem cu Dragos. 🙂 Asa cum v-ati obisnuit… Ader la spusele lui Cristi, ne e tare dor de tine, cand revii printre noi? 😦
    P.S. Nu ai nimerit link-urile, mai ales al meu si al lui Dragos, care duce direct la Ancuta/Anku. :)))

  3. Pingback: Aşa grăit-a Zarathustra! « Noaptebunacopii's Blog

  4. Pingback: Lasă-ţi lumea ta uitată « Cristian Dima

  5. Pingback: Top 5 al celor mai ascultate melodii « Vlady8

  6. Pingback: Cele şapte arte ale sufletului « Cristian Dima

  7. Pingback: Poveste de vis (11) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un comentariu

