De prin căpșorul meu

Pas cu pas,dar până învăț să merg voi uita drumul…

Da, sunt foarte supărată pe ce fac personajele (mele?) și mă străduiesc să le înțeleg suferința. E… complicat, de ce să nu recunosc?

O seară bună!

Original photo.

UPDATE: E postarea cu numărul 30o! și Iulia a câștigat BlogWars. Deci felicitați-ne pi amândouă 😛

20 de păreri la “De prin căpșorul meu

  1. Dap… Stiu cat ai plans(vorba vine… Si pleaca) ca nu stiu ce personaj l-a omorat pe nu stiu care personaj. Of… Oricum bravo tie si Iuliei.Si nu mai fi suparata ca rezolvi tu toate problemele.(bip) sti tu despre ce e vorba.

    • 😆 o, doamne!
      Da, măi, e tragic. Mai stii ce ai plâns tu la Profu??? 😛 si la Nate?
      Si bip 😛 Nu mai apare. Dar rezolv eu, ai dreptate.
      Mersic ubita!:*

  2. Pingback: De prin căpșorul meu - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 39) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Interviu- Preludiu « Cristian Dima

  5. Pingback: Deratizare | Ioan Usca

  6. Pingback: Pasiune | Wish of Love. Summer Love

  7. Pingback: Cârlanii | Gabriela Savitsky

Lasă un comentariu

