Mă transform. Mă eliberez. Mă ascund.

Să nu ziceți că nu vă anunț. Postarea e scrisă aseară, după ce am început să lucrez la noua „temă”. Un manuscris. O idee. O poveste ce trebuie terminată. Despre asta e vorba, nu vă agitați prea tare. Am constat că voi avea nevoie de mult timp și mult spațiu, așa că nu voi mai fi la fel de consecventă în postări, cum nu voi mai fi prezentă nici pe blogurile celorlalți. Vă părăsesc, dar o fac pentru cel mai important lucru (vorbește egoista din mine :lol:). Pentru mine. Pentru viitorul pe care mi-l doresc. Pentru că trebuie să nu dezamăgesc anumite persoane. E prima oară când fac ceva fără să cer explicații și, sincer, nu e așa de rău. Ceea ce nu ști nu te poate omorî, nu? Așa, ce spuneam? Da… Spuneam că nu știu când și cum mai apar, nu promit postări zilnice, nu promit să mai dau vești de viață. Promit să dau atunci când voi intra. E tot ce pot să fac pentru voi, cei care îmi sunteți prieteni necondiționați.

Vă las. Probabil voi reveni să vă povestesc întâlniri scriitoricești. O seară bună! Nu mă uitați, așa-i?

 

Dețin drepturi de autor pentru poză. În curând îmi fac și semnătură, uite-așa, să nu mi-o fure nimeni 😛

15 păreri la “Mă transform. Mă eliberez. Mă ascund.

  1. Pingback: Mă transform. Mă eliberez. Mă ascund. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Deci, Andra, fi linistita, eu cel putin nu ma supar(te voi mai suna sau da mesaj pe tel din cand in cand sa ma aflu ce faci si cum te descurci, dar doar atat, fi linistita ;)). Si sa stii ca nu esti deloc egoista, cel putin din perspectiva mea. Sa iti asiguri, cat de cat, viitorul, este ceea ce incerc si eu sa fac. Si mai ales daca iti place ceea ce faci, si stiu ca tie iti place. Deci mult succes mai departe si mai vorbim la telefon daca nu ne mai vedem pe mess ori blog :*.

  3. E numai pentru tine 😉 Uneori trebuie sa fii egoista. Fii egoista, arata-le ce poti. Eu stiu ca poti. Nu uita, intr-un fel imi scrii si mie destinul 🙂

  4. cum sa te uitam?? doamne, teribil!! tu vei fi prezenta mereu, indifrent daca aici, acolo sau oriunde alt undeva 😀
    mult succes mai departe!!! :X (sau succesuri 😆 cum spunea cineva 😆 )

  5. Pingback: Fiica toamnei « Cristian Dima

  6. Pingback: Cântec de munte – Ardeu 5 « Cristian Dima

Lasă un comentariu

