Scrisoare

Hm… să… Aș… Doamne! Nu știu. Nu fă declarații. Te rog. Nu știu dacă pot să te  mulțumesc cu răspunsul meu. Nu pot. Conștiința mea refuză să accepte ceva ce au văzut toți. Așa că… Nu știu. Mi-e frică de durere și tu o știi. Mi-e frică de distanță și de „ochii care nu se văd, se uită”. Cred că eu voi fi cea care voi uita. Nu meriți. Nu te merit. Ai făcut prea multe pentru zâmbetul meu, tu, stresul de dimineață 🙂 (care e pe la 3 după-amiază, dar… ). Am pus prea mulți de „nu”. Reformulez. Știu că pot să te rănesc și că, probabil, o voi face. Mă tem de „noi”, pentru că sunt obișnuită cu lumea mea singuratică. Mă obișnuiesc greu cu cineva care să fie mereu aici pentru mine… Cum de altfel sunt o lașă că îți spun asta doar pe blog, și nu în privat…

 

Fiecare înțelege ce vrea de aici… El va înțelege ce trebuie(sper).

O melodie pe care am furat-o de la Teo și o pun aici, deși nu se potrivește prea mult cu postarea. Ar fi exact opusul…


 

22 de păreri la “Scrisoare

  1. Asta-i glasul ratiunii? 😯 Si al inimii ce zice? 😛 Ce ma bucur ca scrisoarea nu-mi este destinata mie. 😦 Bine, acum poate el o sa citeasca printre randuri si o sa inteleaga mesajul corect. 🙂

  2. Pingback: Scrisoare - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Din punctul meu Nice greşete când îţi spune că bine faci! Eu cred că trebuie să asculţi de inimă sau mai exact de suflet. Dacă nu şti să asculţi inima, va trebui să înveţi să o asculţi. Sufletul e ce avem mai de preţ, în el sălăşluieşte Dumnezeul fiecăruia. De el trebuie să ascultăm. Raţiunea?! Are şi ea importanţa ei dar e mai mult bazată pe concepte. Pe nişte reguli stabilite de societate. Şi din punctul meu de vedere societatea e clădită pe principii aiurea! Acum tu şti mai bine ce şi cum. Dacă iubeşti o persoană nu o răneşti, dar oare cine sau ce îţi oferă nesiguranţa?

  4. Pingback: Ceva nou . « Ank P

Lasă un comentariu

