De pe la școală

Germana, făcută cu o altă profesoară:

„-Alege-ți o limbă” 😆

Colega de bancă a fost vreo oră supărată, apoi i-a trecut. Doamne, cât m-a bătut la cap 😆 A vorbit tot timpul. Eu citeam (și corectam) manuscrisul lui James, iar ea îmi tot șoptea niște istorie (că eram la ora de isto și profesorul asculta niște colege). „Anca, nu vorbești cu mine, așa-i?” „Nuuu”. No, bine. Și tot la germană, ne zice profesoara să deschidem la nu-știu-ce pagină (asta după ce zisese pagina 11, unde era cuprinsul 😆 ) și să citim. La care colega de bancă : „Glumeațo!” Încet, să aud doar eu, dar cât am mai râs 😆

Am tot râs zilele astea. Da, domne, îmi place școala. Ceva împotrivă? 😛  Nu? Perfect!

Of…câte emoții pot să am… Iluzii deșarte. Sau nu. Nu știu… L-am ajutat pe James să corecteze (deși mi s-a și reproșat bunăvoința). Pare muult mai interesant și intrigant decât al meu, deși nu l-am citit. Nici nu știu când o voi face, dar mi-a permis să întârzii cu vreo… două luni 🙂

După cum am mai zis, cel mai bun roman să câștige! 🙂

PS: nu dețin drepturi de autor pentru poze.

Dacă aveți timp să le vizionați, sunt amuzante. Mi-au amintit de cineva…

13 păreri la “De pe la școală

  1. nici nu am avut gand sa te supar.la fizica da..am crezut că am să mor de-a binelea…la germană mă simţeam mai binisor,dar nu puteam înţelege mai nimic.dc?habar nu am…in fine…imi pare rau daca te-am deranjat.promit k nu am sa mai zik nimic ,nimic la ore. dar crezi că mă pot abţine?? :)) :))hai te iubesc.sa treci si pe la mine :X:X!!

  2. Da, domne, îmi place școala. Ceva împotrivă? 😛 Nu? Perfect!
    ________________________________________
    Da, am eu. 😀 Perfecta e doar vacanta, scoala e naspa. 😦 😛 🙂

  3. Pingback: Poveste de vis (9) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un comentariu

