Il y a

Nu știu ce să zic. Mă simt bine. Sunt fericită. Mă bucur de tot ce se poate. Azi a fost mai cald. Azi am făcut corect lucrarea de la mate și mi-am dovedit că pot, că toată teoria profului, prin a mă ignora și a-mi spune că nu știu să rezolv nimic a funcționat. Am mers încet spre casă. Acum mă duc să citesc.

Vă doresc un weekend plăcut! Revin…

 

12 păreri la “Il y a

  1. Pingback: Il y a - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Noisettes – Never Forget You « Ank P

  3. Pingback: Maratonul « Vlady8

  4. Pingback: “L-am omorât şi asta e!” « Noaptebunacopii's Blog

Lasă un comentariu

