Okay

Original photo

Am colege pe care nu le-am auzit să le placă vreo oră, sau să aibă o oarecare simpatie față de vreun profesor sau să fie mulțumite de viața lor, în general. Dar eu declar că sunt mulțumită. Evident, sunt lucruri care îmi lipsesc. Dar sunt mulțumită cu acum, apreciez ceea ce am, sunt mândră de ce am realizat, mă țin cu dinții de visuri. Și de ce n-aș fi? Am o soră nebună ( nu știu ce m-aș face fără ea), prietene adevărate, dar cel mai important, familie, casă, mâncare, căldură. Le am. Și decât să mă revolt că n-am ce au… copiii lui Obama, mai bine mă bucur de ce am deja. Nu? Mi se pare mai corect față de mine și față de cei mai puțin favorizați.

V-am promis povești, dar nu am avut când să scriu. Poate reușesc mâine. Poate. Înțelegeți-mă și pe mine 🙂

10 păreri la “Okay

  1. Pingback: Okay - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Carpe diem! « Noaptebunacopii's Blog

  3. Frumoasa atitudine, pastreaz-o cat mai mult timp. Nimeni nu are voie sa te descurajeze, sa-ti fure zambetul, nici rauvoitorii, nici cuvintele, nici situatiile…nici macar toamna asta rece si mohorata.

Lasă un comentariu

