Azi. Sau nu.

Sinceră să fiu, nu știu cum sunt azi. Înăuntrul meu se întâmplă ceva. E un fel de luptă între „ce e bine” și „ce e rău”. Cea mai rea parte e că mă tem că partea nepotrivită va câștiga. Nu vreau asta, deși e bună partea asta rea. E ciudat. Nu mă pot concentra, deși am reușit să învăț lecțiile pentru mâine (și se pare că și la mate am rezolvat, cu ajutorul lui James). Am multe idei, câteva emoții, parcă sunt încă în vacanță, asta fără lupta dintre Bine și Rău. De fapt, e un bine și un alt bine. Sau un bine aparent și un bine pe durată lungă.

Nu mă aștept să înțelegeți și nici de explicat nu pot (și nu vreau, sincer, pentru că o să mă luați de nebună 😛 )…

Să vedem ce mai iese. Abia aștept 15 octombrie, sincer vorbind. Ca să scap de câteva emoții.

28 de păreri la “Azi. Sau nu.

    • mno, că tu uiți repede. am vorbit azi, dar mă rog… Dar, chiar, cred k e mai târziu… 😦
      bine, dragă. Nu tre să strigi în gura mare 😛 😆

  1. Pingback: Azi. Sau nu. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Lie lie lie… « Death Note

  3. ăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă…… nu. nu am comentari. deși aș cam vrea să îl cert pe cel care a zis că o să te luăm de nebună

    • da, mă , știu, dar eu nu voiam să cred k voi mă credeti… intelegi? Nu? Super 😛
      Mersi!
      Da mă oftic că tu ai tras de timp, când reușeai 😛

  4. Pingback: Protestul | Ioan Usca

    • da, sper. Binele nu are legătură cu 15 oct. Cred că răul a făcut partea aia.
      A, să specific. E vorba de data limită a concursului de romane politiste ;0

Lasă un comentariu

