Tatoo

  Da, v-am spus deja că mama are un tatuaj pe umăr, un fluture cu inițialele mele și ale surorii mele ( A și O). Bine, nu asta era noutatea. Azi am vorbit puțin cu unul dintre cei trei băieți din clasa mea, pe care eu l-am catalogat prematur. Deh… M-am gândit să-i dau o șansă. Dar, de fiecare dată când încerc să vorbesc cu el, reușesc să-l intimidez.

Așa, vă povesteam. Și îmi ceruse părerea despre băieții cu tatuaj. El credea că tăcerea mea denotă repulsia. Dar l-am contrazis, spunându-i că mama are un tatuaj și că nu am și nu aș putea avea nimic împotriva celor cu tatuaj. Și s-a pierdut.

A, da?… Waw, ce super!… Dar cred că mama ta e nonconformistă… Mamă, ce tare… Dar, trebuie să fie tânără! …Da, mă gândeam eu, că nu avea altfel cum… Mamă, ce tare… Da…

Așa a ținut-o toată pauza. Eu doar aprobam. Apoi i-am spus că am o soră.

Da? Ce mișto!… Și… da, o soră… E mai mare?

Își amintește la sfârșitul pauzei:

Dar n-ai cumva un frate?

Nuuu

Ancu era pe sub bancă de râs: Bă, îi zici toată pauza că ai o soră mai mică și el…

Apoi, văzând niște cărți pe băncile noastre (eu – Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război, Ancu – Atac în bibliotecă, Meme – Ion), zice:

-Da de ce citiți prostiile astea?

Și eu îl iau la întrebări:

-Păi, dacă astea sunt prostii, recomandă-ne tu o carte bună.

-Ăăăă…

-Te-ai emoționat?

-A, nuu.. mă gândeam…

Evident că n-a mai zis nimic.

Îmi pare rău că James nu era în zonă, să vadă de ce nu îl agreez eu pe individ, pentru că nu mă lasă să îl cunosc, nici când sunt bine-dispusă.

Am scris asta special pentru Elena, că voiam să-i povestesc și ea mi-a adus aminte de colegu mai devreme.

Așa, acum, fără legătură cu tatuajele, o explicație, sau un anunț, deși evit să fiu lăudăroasă.

Da, am scris pentru un concurs de romane polițiste, ceea ce înseamnă că am un manuscris de roman polițist, super prezentat de Kate, pe care o pup iar. Acum aștept(ați) să apară.

Mâine apare Regatul.

Pupici!

UPDATE: fir-ar a naibii de familie…. sunt prinsă între mama și mătușa, și nu știu cum să le împac. fiecare cu ideile ei și… mama e cum e de ceva vreme și eu încerc ca fraiera să nu mă întristez… Da, scuze, discursul e scris după 10 min de plâns la tel. Nu vreau niciun „îmi pare rău”, că îl șterg. serios.

25 de păreri la “Tatoo

  1. 1. Nu-mi plac tatuajele. Nu mi-as face unul pentru nimic din lume. Probabil ca nu sunt genul, nu se potrivesc personalitatii mele. Eu nu sunt deloc nonconformista. 😛
    2. Colegul asta din articol iti citeste blogul?
    3. Stiam de concursul de romane politiste, am intrat pe un blog unde erau insirate zeci de conditii pentru participare si asta m-a cam deranjat. Ma rog, nu ca as fi participat eu, dar erau prea multe impuneri si nu dadea bine. Dar, nu m-am gandit ca l-ai si terminat. In naivitatea mea, credeam ca un roman se scrie in luni de zile sau chiar ani. 😦 😛

    • 1. nici eu nu cred că mi-aș face…
      2. Nu. Dar, oricum ar fi, tot asta scriamm, pentru că stie ce cred despre el. Asta, dacă are capacitatea de a înțelege ce însușiri i se aduc.
      3. Da, uneori. am reușit să-l termin in 2 săpt. Prea repede, mi s-a spus, dar a ieșit ceva (sper)

  2. Deci…
    1. Tare tatuajul. Vreau si eu unul!!!!!!! Si vreo 2 pierce-uri… sau unul. Oricum, concluzia: a avut dreptate Radu cu mama ta si nonconformismul 😀
    2. Hai ca nici nu stiu de ce te miri in legatura cu el. Doar il stii!!!
    3. Las’ ca vedem noi care e mai tare la romane politiste… 😆

  3. Pingback: Tatoo - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 34) « Blogul lui Teo Negură

  5. :))da..eu am prins momentul cu luiza,,foarte dezvoltat subiectul,,in fine :-j..da :)) ,.mai asa este el..cel care „domina”..mai stii?:> :)):))..[dak intra pe aici si citeste,,asta este..eu asa vad lucrurile :D]

Lasă un comentariu

