Recunosc că mă contrazic

Da, da, am decis că mă plâng cam mult și îmi plâng de milă toate prostiile. Când au aflat unii de ce sunt eu așa, au zis că le pare rău și au mimat (mai mult sau mai putin) compătimirea. Ei bine, nu mă mai plâng. Sunt sănătoasă, am unde sta, am ce mânca. Restul se rezolvă pe parcurs. M-ați luat tare ieri și am înțeles că sunt lucruri bune mai puternice decât cele rele. Eu eram aia care ziceam că trebuie să scoatem calitățile în față și să ascundem defectele. Ce mă contrazic…

  O zi bună! Vă las să lecturați  Regatul II, pentru care nu am pus linkuri. Scuzele de rigoare, dar sunt puțin presată de timp astăzi.

11 păreri la “Recunosc că mă contrazic

  1. Pingback: Recunosc că mă contrazic - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Toata lumea are momente mai bune sau proaste, probleme minore sau mai mari. Fiecare se plange de ce il doare, chiar daca e doar o zgarietura sau curge sange…. Daca simti nevoia sa spui ce ai patit, pai spune-o! Si lasa lumea sa vorbeasca, asculta doar ce consideri tu important… capu’ sus! >:D<

  3. Pingback: Leapsa de la Catalina « Ardatlilith's Blog

Lasă un comentariu

