Sweet awards

Da, da, am primit. Nu unul, nu două, ci trei premii!!! De la Nice, căreia îi mulțumesc și îi voi indica niște descântece pentru spiritele netului 😆

Deci…

Și trebuie, drept condiție, să scriu zece lucruri care-mi plac. Să vedem…

1. Să citesc. Momentan, aproape tot ce-mi cade în mână.

2. Să ascult muzică. Am mai spus-o, nu știu ce m-aș face fără muzică. Mai și cânt, dar nu vreți să mă auziți 😆

3. Prietenii adevărați.

4. Să scriu. Punct.

5. Chitara. Cântecul uneia, adică.

6. Aroma de cacao.

7. Mirosul ierbii ude, sau al celei proaspăt tăiate.

8. Noaptea. Mă inspiră și mă relaxează.

9. Apusul. Peisajele cerului, în general, dar apusul în special.

10. Trecând în alt registru, hotărârea, care-mi lipsește de multe ori.

Cam astea ar fi, pe scurt. Premiul merge la următorii, cu retur spre Nice și Dragoș:

Suzy, Adele, Kate, Iulia, Oty, Anca, Elena, EmaVlady, Alex, James(deși a uitat de net). Cam atât, că ajunge 😛 Ordinea e aleatorie și de aceeași importanță, da?!? A, și lui Lusio, deși nu știu dacă va citi la mine, pentru că l-am invitat și la Azay le Rideau.

8 păreri la “Sweet awards

  1. Draga mea draga,mereu mă răsfeţi cu premii. Şi ştii tu: un ochi râde şi altul plânge. 🙂
    Dar îţi mulţumesc şi te îmbrăţişez. Le voi „ridica” într-una dintre zilele următoare.

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 31) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un comentariu

