”Saluți și întrebi cine e”

    Astăzi am ieșit cu trei colege de-ale mele. A fost super, m-am simțit bine, am râs, ne-am uitat după băieți (cel puțin, m-am uitat 😆 ). De-ale noastre. Înainte să ajung (ultima, ca de obicei, că așa-mi șade bine 😀 ), am surprins o discuție. O bunică își învăța nepoata (de vreo patru-cinci ani) cum să răspundă la telefon.

„Mamaie, nu zici Da! așa repede. Spui Alo și întrebi cine e.”

„Alo! Cine sună?” imită fetița.

„Așa, mamaie!”

Asta m-a amuzat. Pentru că știu când primeam eu lecțiile astea (nu de la bunica, ce-i drept) și știu când îi erau predate sorioarei mele. Și mai știu cât de mult mă enervez când colegi de-ai mei, nu știu să vorbească la telefon. Nu mă refer la colegii de liceu, ci la cei din generală. Lipsă de maniere. Și se mai întâmplă la diverși care greșesc numărul. Nu tu Alo, nu tu Hai pa, ci intră ca țăranii (scuzați) direct: Gheorghe?

Nu, mama.

  În fine. Și multe altele.

Nu știu ce sens are postarea asta. Nici eu nu am sens azi, sincer vorbind.

Mă frământă un subiect, pe cât de superficial, pe atât de necesar. Dar nu zic nimic. Le frământ eu singură…

Nu v-am arătat niciodată fluturașul pe care și l-a tatuat mama. V-am spus de el, dar…

V-am arătat și asta. Cam atât pe seara asta. Mâine continui povestea. Noapte bună!

7 păreri la “”Saluți și întrebi cine e”

Lasă un comentariu

