Amintiri… din toamna viitoare

Mă gândeam așa… de ce mi-am făcut blog? Pentru că m-a bătut James la cap 😆 . Am zis că nu îmi trebuie. Îl citeam pe al lui, răspundeam la lepșe prin comentarii. Apoi a stăruit: fă-ți, fă-ți! Și am făcut. Și nu regret nici o clipă. Cum am mai spus, am întâlnit niște oameni superbi. Am dat de niște concursuri, niște start-uri pentru ceea ce-mi place mie să fac. Au fost zile mai grele, când veneam și mă plângeam aici, și altele mai bune, când vă amuzam cu prostii din pauze. Știu că îmi strânsesem cititori jumătate din clasă. Și James era uimit, că la el nu citiseră. Eu mi-am stresat vecinele de bancă până au cedat 😆 Acum am renunțat. Intră cine vrea. Nu țin de rating, deși mă amuzasem când aveam rating mai mare ca el. Mulți nu înțeleg ce e cu blogul ăsta. Un coleg (din cei trei ai noștri) mă întreba dacă nu aș vrea să scot bani de pe seama blogărelii. Că el are – sau a avut – un blog politic și a câștigat. Bravo ție! Problema e că nu prea îl înghit pe individ, deși James (tot el) mi-a zis că mă înșel și că îl judec în necunoștință de cauză. Scuze, nu e vina mea că s-a ascuns în spatele unei măști de indiferent și tot ce face e să-mi dea niște replici să mă enervez. Poate asta vrea, că știe că eu îi răspund. Nu sunt sigură. Ideea e că, atunci când va renunța la mascaradă, poate vom fi mai mult decât doar colegi. Pare un tip de treabă și are multe de spus, dar nu știe cum s-o facă fără să fie considerat înfumurat. Am deviat de la subiect. Ziceam de blog. Acum, când au dat toți bir cu fugiții, mai mult sau mai puțin justificat, am rămas cu Nice și cu Dragoș. Și mi-e dragă Nice, pentru că mi se pare că semănăm. Nu la părerea despre coincidențe sau la motivile pentru care te îndrăgostești, ci la ce gândim și cum percepem lumea de afară. Și eu, așa sufletistă cum sunt (vlady mă ceartă pentru asta), mă întristez când ea e tristă. Și aș vrea să pot face mai mult. Dar așa sunt și eu. Prefer să spun puțin sau deloc, decât să îi întristez și pe alții.

Mi-am pierdut prietenele (sau așa-zisele prietene) din cauza a ceea ce fac. Din cauză că scriu și am legături cu scriitori români și că particip și că… Nu știu exact de ce. Poate pentru că nu am acea viață monotonă, când poți spune că ai cum să plictisești într-o zi obișnuită. Am rămas cu câteva din toate fetele care erau în jurul meu. Una dintre ele e Anku meu, care și-a făcut și blog. Vrea să ne încânte cu poze și melodii, așa că mai dați click și pe la ea! Aici, adică. Și se pare că mai am o colegă, deși nu știu când și dacă intenționa să îmi spună și mie. Ar fi pe aici. L-am menționat pe James de vreo 4 ori. Am crezut că suntem prieteni și că vorbim și… nu e așa. Am aflat niște chestii pe care nu le știam și nu de la el, de la altcineva. Și sunt supărată că… of, e vina mea? Că ne-am distanțat? Nu știu…

Mi-e teamă să mă întorc la școală. Pentru că în lunile astea trei s-au rupt toate ițele. Am pierdut legăturile, pentru că am obosit să fiu eu cea care dă semne de viață (și aici nu mă refer la fetele cu care am vorbit săptămânal). Mă întorc într-o clasă de străini. Mai vreau să îi cunosc? Nu știu sigur…

Ascult ca nebuna melodiile astea. Evident că pe cine am prins, am înebunit cu ele (adică pe Vlady). Pe a doua abia am găsit-o, fiind melodia de început la serialul „Frica” de pe AXN. Știu asta, că mă uit la Crime pe Insula Harper. Nu mă gândeam că un serial de genul ăstuia mă va prinde. Ups!

Within Temptation – It’s The Fear

Serj Tankian – Lie Lie Lie

Weekend plăcut!

PS: am decis să iau o pauză de scris, pentru că am multe idei și nu prea mai am chef de ele, mi se par copilăroase. Scris poveștile mele, munca mea din decembrie. Pe blog scriu, scriu!

PPS: E explozie de wordpress :)) . Sorioara mea și-a făcut și ea blog. Vă invit și aici! Adică pe wordpress, că a renunțat la celălalt.

36 de păreri la “Amintiri… din toamna viitoare

  1. Si in cazul tau s-a dovedit vorba care spunea ca, orice om, daca ii dai timp, te va dezamagi. Imi pare nespus de rau ca esti trista, se simte din randurile acestui articol, cert este ca nu trebuie sa avem pretentii prea mari de la cei care ne inconjoara si care ne sunt dragi. Tu esti o fata puternica si foarte curajoasa, dar lumea in care traim e o lume rea, trebuie sa ai grija de tine! Big hug for you! 🙂
    PS
    Esti extrem de sincera si directa. Ma uimesti. :))

  2. as fi vrut sa te pot ajuta….sa-ti spun din doua vorbe ca totul va fi bine….ca as da orice ca totul sa fie bine….
    as fi vrut sa pot sa-ti inlatur umbra tristetii care s-a cuibarit in tine…dar uneori trebuie sa platim noi mai mult….
    imi pare foarte rau pt ca nu te simti bine…si daca ar fi ceva ce as putea face pt tine, stii unde ma gasesti 😦
    unii inca mai cred in tine..

  3. Sa ne intelegem, a fi corect, sincer, nu inseamna a fi crud, inuman nesimtit, fara inima! Exclus! Nu inseamna sa jignesti omu’ in fata si sa-i dai replica fatala: pai stii, eu sunt sincer. 😦

  4. Stiu, te+am certat si inca te cert. Stiu si eu cum e sa te intristezi de durerile altora! Incearca doar sa restrangi numarul de persoane de care sa iti pese cu adevarat, atata tot. Dupa un an de incercari, sa stii ca eu am reusit. Si nu mai imi pasa doar de cativa prieteni foarte dragi(esti si tu printre ei, sa stii ;)). Deci te rog, nu mai fi trista!!!
    Eu inca tin legatura cu multi asa zisi „prieteni”, dar ii simt pe cei care chiar ii intereseaza si chiar sunt prietenii, si acestia sunt doar foarte putini!! Cum a zis si Nice, lumea asta e rea si imediat asteapta sa faci un pas gresit, ca apoi sa te ameninte cu asta.

    Ia zi, te mai doare capul? Ca daca da, sa stii ca s-ar putea sa fie melodiile de vina :)).

  5. Pingback: Poveste de vis (1) « Blogul lui Teo Negură

  6. Pingback: Mulțumiri! « Lola's Blog

  7. ”PS: am decis să iau o pauză de scris, pentru că am multe idei și nu prea mai am chef de ele, mi se par copilăroase. Scris poveștile mele, munca mea din decembrie. Pe blog scriu, scriu!”

    Poveștile tale fac blogul mai interesant 😉

  8. 1 – nu renunta la povestioarele tale mirobolante.
    2 – Serj Tankian e minunat. Sa incerci si alte melodii de la el, gen ‘Falling stars’, ‘Baby’ si ‘Sky is over’.
    App, I’m back >:) :* >:D<

    • welcome back!
      o să încerc!
      asta zic eu, că nu renunț la alea de pe blog, ci fac pauză la cele din afară.
      =)) cu mirobolantul tău cu tot =))

  9. Necunoscute sunt caile blogului….

    Uneori e obositor, e adevarat, sa fii tu cea care da tot timpul semne de viata…si, poate, usor frustrant. Dar…in caz ca e vorba de niste oameni la care tii cu adevarat…jocul orgoliilor nu-si are sensul. Lasa-i sa se comporte cum vor. Sunt prietenii tai.

    Iti multumesc frumos 🙂 , pustoaico

    Cântecul de mai jos a fost lansat in cadrul Cenaclului Flacara, intr-un conert exploziv de la Arenele Romane (Bucuresti). Am avut onoarea sa ma aflu in public.

Lasă un comentariu

