Sunt recunoscător

Preiau din Jurnalul Național.

Sunt recunoscător:

Soției, care sforăie toată noaptea, pentru că doarme acasă cu mine, și nu cu altcineva!

Fiicei mele adolescente care se plânge că trebuie să spele vasele, pentru că înseamnă că este acasă, și nu pe străzi.

Impozitelor pe care le plătesc, pentru că înseamnă că sunt angajat.

Murdăriei de curățat după o petrecere, pentru că înseamnă că sunt înconjurat de prieteni.

Hainelor care sunt puțin cam strâmte, pentru că înseamnă că am destul de mâncare.

Podelei care trebuie ștearsă și ferestrelor care trebuie spălate, pentru că înseamnă că am unde sta.

Tuturor nemulțumirilor la adresa Guvernului pe care le aud, pentru că înseamnă că există libertatea cuvântului.

Grămezii de rufe de spălat și călcat, pentru că înseamnă că am haine de îmbrăcat.

Soneriei care mă trezește în zori, pentru că înseamnă că sunt viu.

Eu sunt recunoscătoare tuturor celor care mă citesc, care mă inspiră și mă susțin:(în ordine aleatorie, cu aceeași importanță) Andrei, TeoAlex, James, Adele, Oty, Suzy, Kate, Summer & Dragoș Vlady, Iulia.

Mulțumiri speciale pt: Oana, Ivona, Doamna Lucia, cu susținătorii Sorin și Cody.

Mă duc să mă distrez. Ne auzim mâine 😉

16 păreri la “Sunt recunoscător

  1. Ce zici, asta merge intre multumirile insiruite?

    Multumesc tuturor care ma injura, pentru ca inseamna ca m-am facut auzit! 😆

    Glumesc. Nu ma lua in serios.
    Distractie placuta!

  2. Pingback: Sunt o „gâsculiţă fiţioasă” şi-mi convine… « Oana Stoica Mujea

Lasă un comentariu

