Forum

        Să vă spun la ce mă gândesc acum. Vă spuneam de o bursă. Da, nu asta e important acum. Odată cu asta, multe contracte și semnături, a venit și un cont pe forumul Fundației. E, și pe acolo sunt deschise tot felul de subiecte. Eu nu prea vorbesc pe acolo. Pentru că forumurile mă enervează și nici nu prea le înțeleg. Bine, lăsăm asta. Unul dintre subiecte propunea să facem schimb de id-uri, să vorbim pe mess. Nici aici nu m-am băgat. Pentru că nu vreau în listă zeci de indivizi cu care nu voi apuca să schimb decât câteva cuvinte, pentru că nu am chef de discuții plictisitoare și pentru că nu stau atâta timp încât să leg prietenii. Nu le leg bine nici pe cele reale. Deci, problema mea era următoarea: mă face treaba asta introvertită, sau superificială, sau înfumurată? E acceptabilă atitudinea mea? Sau măcar poate fi trecută cu vederea? Am schimbat la id-uri cu diverși-diverse și m-am plictisit atât de rău, încât nu mai vreau. Cum de altfel nu mai vreau nici să leg prietenii și să nu mă pot vedea cu respectivele persoane. Voi ce ziceți?

     Mă apuc iar de scris, deși am încă în gând povestea din Desculță în ploaie. Mă enervează, pentru că nu voi ajunge ca personajul meu niciodată. Nu e corect. Nici nu sunt sigură că asta vreau de fapt.
    Anastacia – Sick and Tired

12 păreri la “Forum

  1. Pingback: Recomandarea de sâmbătă « Vlady8

  2. Ce frumos arata blogul! Nu-mi vine sa cred! 🙂 🙂 🙂
    Detest messul din toata inima, nu cred ca exista ceva mai plictisitor ca el in lumea asta, nu vorbesc cu nimeni pe mess, nu ma intereseaza prieteniile virtuale, cine vrea sa-mi spuna ceva sa-mi spuna la telefon sau face to face. Si in ciuda acestor realitati incontestabile, cineva a indraznit sa numeasca PE MINE barfitoare si sa ma acuze ca nu fac altceva decat sa stau cu cei din blogosfera pe mess. Ironic, nu?
    Off-topic
    Eu tot astept sa-ti faci curaj si sa vii sa-ti iei cheile de la noua ta proprietate. Lusio ii da tarcoale de cand a vazut-o… 🙂 😛

  3. Nu trebuie să ajungi sau să fii ca un personaj, tu ești specială în felul tău … >:D<

    Ai grijă de tine, nu se știe când o să ne mai auzim 😦

Lasă un comentariu

