Calculator

Azi am stat la calculator, să-mi învăț gazdele la calculator. A plouat și m-am udat la picioare. Am jucat Monopoly, dame, butoiașul, tot ce se cheamă joc e cărți. Am zis că nu mai intru pe net… numai vina voastră e 😛 . Acum ascult muzică… Sper să fie soare mâine că n-am venit să stau în casă… Nu m-au lăsat copiii să citesc nimic. Ce telegrafic scriu 😆

O seară bună și o miercuri zâmbăreață! 🙂

9 păreri la “Calculator

  1. butoiasul??? 😀 de ce nu table….? e mai misto… 😛

    oricum…meriti cateva zile fara citit, lasa ca deja stii cam multe….si…la imaginatia ta…nici nu ar mai trebui… 😛

Lasă un comentariu

