Băi, primitivilor!

    La orele de română ne învață să nu încurcăm cuvinte asemănătoare ca formă, dar diferite ca sens. Spre exemplu, primitor și primitiv.

primitor înseamnă, conform DEX, ospitalier.

primitiv, după același document oficial, înseamnă străvechi, simplu, rudimentar.

Pentru toată explicația, dați click: primitor primitiv

   Ei bine, hoinărind pe niște site-uri, sora mea are plăcerea să citească horoscopul. Și citește ea, așa frumos, la zodia mea, până mă umflă râsul. Să vedeți și voi inteligență artificială 😆

Deci prietenii mei sunt primitivi??? Frumos din partea lor 😆

   Da, gata, eu scriam…

9 păreri la “Băi, primitivilor!

  1. He, he, si eu sunt cateodata „primitiva” cu prietenii. Sa vezi cum: ei vin la mine in vizita, iar eu ma fac ca ploua si stau la calcultator. :)) Ei se supara, imi reproseaza ca nu le acord atentia cuvenita si pleaca. Eu dau din umeri si imi reiau activitatile la calculator… 😛 Simpatica, nu? 😦

  2. A, da. Am uitat sa-ti dau prezicerea „prezicatorului” Vlady, alta decat cea care i-am dat-o Oanei.
    „Pana la sfarsitul lui august toti prietenii tai vor deveni din ce in ce mai primitivi. Singura problema este ca numai 3 dintre ei li se intampla asta.”
    Mda. Ciudat. Intelege :P. Ma tem ca prezicerile mele devin mereu realitate.

  3. Pingback: Recomandarea de sâmbătă « Vlady8

Lasă un comentariu

