230

  De pagini scrise. Acum realizez că atâtea sunt. Cică pot să ajung la trei sute. Poate ajung.

    Deci, am uitat de blog, de mail, de fb, de tot. Scriu, citesc, scriu iar, mai mănânc când mă apucă durerea de cap, ies din casă, că mă dă lumea afară. Ascult muzică. Mă gândeam ce m-aș face eu fără muzică. Uf, e prea greu. Chiar ascult, aproape orice. Da… Am luat-o pe arătură.

Voiam să îmi cer scuze oficiale pentru Piți, care e băiat și s-a simțit jignit că l-am făcut pisică. Iartă-mă iubire! Oricum ești bestială, fato, la naiba!

    Așa… Io pe persoană fizică l-am încărcat pe Vlady cu una bucată proiect, așa că tre să mai public din poze. 😀

Iactu cu care m-a plimbat și clubul în care ne-am distrat. Astea în Grecia, în condițiile în care eu nu pot părăsi țara 😆 A sunat de parcă sunt închisă, sau ceva. Nu, nu sunt închisă nici măcar la minte. Poate e și asta de rău…

   Sunt cam pusă pe glume în seara asta. Ei, na. Merge. E târziu și am primit niște vești bune în seara asta, deci am explicație.

Am și  melodii, sau aveam. Adică nu le-am făcut eu, dar eu le-am găsit. Sunt ale mele, deci.

Noapte bună…

11 păreri la “230

  1. Hm, eu pot sa traiesc bine mersi fara muzica. O ascult doar daca sunt indragostita, atunci o simt cu adevarat si mesajul ei ajunge la sufletul meu. Daca nu, parca nu am neaparat nevoie de ea. A!, ca exista anumite melodii precum Spring a lui Vivaldi pe care le-as asculta la orice ora din zi si din noapte, asta e cu totul altceva.
    Vad ca esti intr-o perioada fasta, nu duci lipsa de inspiratie si umor, ingredientele necesare unui scriitor de succes. 🙂 😛

    • Mulțumesc pentru aprecierile prin care mă faci mereu să zâmbesc!
      Muzica… nu mereu mă atinge și o simt, dar dacă sunt supărată, sau tensionată și am posibilitatea să găsesc o melodie care-mi place, mă relaxează.

  2. Si eu l-am facut pisica pe Piti. Ups!!!
    Ma bucur ca ai gasit o motivatie :D. Oricum, mi-a placut inghetata care ti-am cumparat-o pe Iaht(eu asa stiu ca se zice). Mi-a placut sa stam pana la 4 noaptea. Mai vi(dar pana in Grecia, nu undeva in tara sau in cele aproapiate :lol:)?
    Acum as avea si eu o intrebare. 230 de pagini. Dar ce marime :D? Oricum, felicitari! Eu inca vreau sa termin proiectul la care n-am mai scris doar o pagina de cand am venit de la Brasov, dupa doar sa ma apuc de romanul politist. Partea buna e ca azi am visat un inceput. Partea rea e ca l-am uitat deja :(. Inca o data felicitari!!! (mama, ce comentarii lungi scriu in ultimul timp).

Lasă un comentariu

