Dacă n-am, n-am

   Nu am chef de nimic. Abia m-am ridicat din pat, mama nu-i acasă (problema ei :lol:), pe net e pustiu, nu știu de ce carte să mă apuc. Am uitat să vă spun peripeția cu cărțile. Comand la o editură. Prima serie o primesc (v-am și spus de ea), pe a doua nu. Primesc mail cum că a ajuns retur la editură. Frumos… Apoi mă sună – de fapt îl sună pe colegul, pentru că făcusem noi o șmecherie mai de mult și am uitat să schimb numărul de telefon. Și mi le trimite cu un curier. Nu știu cine e vinovat pentru asta, pentru că poștașul susține că nu știe de niciun colet. În plus, pachetele stau zece zile la poștă, abia apoi trimise la expeditor. Mda…

   De la stânga la dreapta:

Hotel Transilvania – Chelsea Quinn Yarbro

Fluturele de hârtie – Diane Wei Liang

Trois – Julian Barnes

 

   Fără alte cuvinte, vă las și niște melodii:

15 păreri la “Dacă n-am, n-am

  1. Trois a lui Barnes pare o carte exact pe gustul meu(am găsit pe net cateva cronici care m-au convins ca trebuie s-o citesc). Sa vad de unde fac rost de ea, nu sunt adepta comandatului de la editura. 😦 😦

  2. Pingback: Vreau să … « Blogul lu' Alex

  3. Şi eu am fost absent vreo 2-3 zile,n-am mai intrat pe bloguri,nu am mai citit nimic,de postat nu mai zic 😦

    De carti ce sa spun,stiu ca inseamna mult pentru tine,acum noua ne ramane sa asteptam recenziile…si sa le citim pe cele mai bune 🙂

  4. Pingback: La hotel XI « Vlady8

  5. 🙂 mie mi se potriveste de minune „cand ii bate norocul la usa, lenesul se plange de….prea mult zgomot” mai ales ca in ultima perioada sufar de lene =))
    societatea in ziua de azi [-(

Lasă un comentariu

