Ar trebui?

        Ar trebui să zic ceva azi? Nu prea… Am stat să mă gândesc. De ce încă sper, de ce încă visez ceva ce știu că e imposibil? De ce încă plâng, amintindu-mi cum a plecat și nu se mai întoarce. Mda…

      Până atunci, mă laud cu cât am scris ( 😆 ) și citesc postări anterioare. Toată lumea a dispărut, la fel și planurile mele de vacanță. Dar nu mai zic nimic. De ce aș face-o? Cuvintele nu stabilesc excursii. Nu pot să mă conving că nu-mi mai pasă de atâtea promisiuni și minciuni. Am vrut să fac curățenie printre amintiri (la propriu; printre foi și foițe și vederi și notițe) dar n-am reușit. Toate simbolizează ceva și… Nu pot.

     De ce vorbesc prostii? Ei, gata.

Te amo…

 

În seara asta, la opt și jumătate, pe Prima tv, mă uit la o comedie. Asta trebuia să fie o invitație, dar nu știu câți gustați genul, așa că… Eu mă uit.

  Recitesc Parfumul văduvei negrei. A treia citire. Nu contează. Încă e bestială. Eu am datorie de citit la Oana, dar vedem… 😀 mă ierți, nu? 😆 Că n-am citit Arkuda. App, când îmi dai și indiciile?

Foto: Vlady (încă n-am înțeles de ce îi public eu pozele, dar mă rog…)

10 păreri la “Ar trebui?

  1. Pingback: Azi doar vă spun ce fac alţii « Oana Stoica Mujea

Lasă un comentariu

