Revenire

   Nu, nu a mea, că nu am terminat așa repede. A unei colege care dă un semn de viață după trei săptămâni. Frumos… Iar eu ar trebui să stau iar la dispoziția ei? Nup, nici pe departe.

Dar … ce înseamnă să ai sufletul moale. Nu știu, poate ies cu ea, poate nu. Mai vedem.

   Pentru ultima parte din poveste vă mai las să fierbeți puțin. Până atunci… Aș vrea să aflu cum ați vrea voi să se termine. O părere; două rânduri, sau cât vreți voi. Eu am finalul deja, dar sunt curioasă ce vă trece prin minte. Ia să mai munciți și voi 😆

Deci, dați click aici, citiți (pentru ce ce nu au făcut-o deja) și comentați.

O săptămână bună să aveți!

Vă las și o melodică, pe care am (re)descoperit-o aseară, în timp ce meditam la… tot.

Katie Melua – Nine Million Bicycles

Foto: Vlady

9 păreri la “Revenire

Lasă un comentariu

