Pentru că e duminică

   Îmi permit să nu scriu la proiect și să mai dau pe aici.

               Deci, n-am mai fost pe aici, pentru că, pe lângă proiectul inițial, adică tehnoredactarea la povestea pe care am început-o pe aici, a apărut o provocare despre care v-am vorbit deja. Adică un concurs de romane polițiste, cu detalii la Oana, pentru că nu mă pricep la regulamente. Așa că scriu la încercarea mea de roman polițist și mă agit, că nu am idei, și nu pot să dorm, visând viitoare fragmente din carte. În fine… E foarte cald și nu știu cum să fug de zăpușeală. Sorioara și-a mai revenit, dar acum a rămas cu mofturile. Îi trec ei.

           Ar trebui să mai ies din casă… Dar nu știu încotro. Poate fug mai pe seară. Adică nu fug la propriu, dar fug, evadez din casă.

     Și țopăi prin cameră, de fericire. Yuhuuuu! mda. Dați la penultima postare și aflați de ce. Chiar nu mă gândeam, pentru că anul trecut am plâns vreo două zile pentru că nu primisem bursa. Nu știu cât de important sună pentru voi, dar e al naibii de important pentru mine.

   Așa…

  La mulți ani, Ancutza!!!!!

Restul… e de prisos. Tot ce vrei tu să ai, să ajungi să fii cine trebuie să fii și să nu ne uiți!

 

    Gata, că vi se urcă la cap! Adică, dacă stau prea mult, iar nu mai pot să plec.

Am melodie! Nu e nouă, dar e mișto.

Celine Dion – A New Day Has Come

Let the rain come down and wash away my tears,
Let it feel my soul and drown my fears…

Foto: Vlady (tre să facă cinste pentru că îi public pozele 😆 )

8 păreri la “Pentru că e duminică

Lasă un comentariu

